نماینده مردم فومن و شفت در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد:

افتتاح کارخانهMDFفومنات در روز سه‌شنبه و بیمارستان ۳۲تختخوابی شفت در دهه فجر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری گفت:کارخانه MDF فومنات با حضور یکی از مقامات کشوری به بهره برداری می رسد.همچنین در ایام مبارک دهه فجر امسال شاهد افتتاح کامل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شفت خواهیم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارخانه MDF فومنات با حضور یکی از مقامات کشوری به بهره برداری می رسد.

ashoori-fooman1472 (5)نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا با بیان خبر فوق اظهار کرد:شهرستان فومن این هفته میزبان یکی از شخصیت های کشوری خواهد بود و در روز سه شنبه هفته جاری کارخانه بزرگ MDF فومنات با حضور ایشان و همچنین نماینده عالی دولت در گیلان به بهره برداری می رسد.

ناصر عاشوری با بیان اینکه برای احداث این کارخانه تاکنون ۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام گرفته است تصریح کرد:با احداث و افتتاح این کارخانه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

افتتاح بیمارستان شفت با حضور وزیر
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه ی گفتگوی خود به بیمارستان شفت اشاره کرد و افزود:در ایام مبارک دهه فجر امسال بیمارستان ۳۲ تختخوابی شفت که بطور کامل تجهیز و تکمیل شده است توسط یکی از وزرا به بهره برداری می رسد.

عاشوری افزود:احتمال زیاد شخص آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت برای افتتاح این بیمارستان به گیلان سفر خواهند کرد.

گفتنی است بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان شفت در سه طبقه شامل بخشهای اورژانس، جراحی، زنان و زایمان، جراحی مردان ، دیالیز و بخش اداری است و اورژانس آن در خرداد ماه امسال به بهره برداری رسیده بود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share