فرمانده پلیس راه گیلان

اعمال محدودیت ترافیکی روز جمعه در محور رشت‌ ـ قزوین

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی روز جمعه در محور رشت‌ ـ قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی روز جمعه در محور رشت‌ ـ قزوین خبر داد.rasteghar

مهیار رستگار با بیان اینکه اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است، اظهار کرد: تردد در این محورها بدون مشکل جریان دارد.وی از اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین در روز جمعه هفته جاری خبر داد و افزود: این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب روز جمعه اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین و باربری به جز خودروهای حامل مواد غذایی و سوختی را ممنوع اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان به زمان و ساعت محدودیت ترافیکی در محور مذکور توجه کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

رستگار رانندگی با حفظ آرامش و اطمینان را مورد تاکید رانندگان قرار داد و تصریح کرد: رانندگی به ویژه در محور راه‌های روستایی با احتیاط صورت گیرد.

وی عابران پیاده را بیشترین قربانیان تصادفات رانندگی دانست و متذکر شد: با توجه به نزدیکی محل سکونت بسیاری از روستاییان در مجاورت جاده، از رانندگان می‌خواهیم نهایت احتیاط را داشته باشند و با سرعت متعادل رانندگی کنند./فارس

Share