نعمت زاده در مراسم افتتاح کارخانه MDF

از ظرفیت کارخانه MDF فومنات در راستای صادرات بهره گرفته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت کارخانه MDF فومنات علاوه بر تامین نیاز مردم کشور در راستای صادرات بهره گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت کارخانه MDF فومنات علاوه بر تامین نیاز مردم کشور در راستای صادرات بهره گرفته شود.

nemat_0664ایسنا نوشت:محمدرضا نعمت زاده در مراسم افتتاح کارخانه MDF فومنات که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد، گفت: این صنعت که شاهد افتتاح آن هستیم جزء صنایع محیط زیستی محسوب می شود که در تولید آن از هیزم، شاخه ها، قطعات و محصولات چوبی استفاده می گردد و برای مصارف مردم مفید است.

 وی افزود: ما در سالهای قبل از انقلاب و بعد از آن، ام دی اف از کشورهای دیگر وارد می کردیم اما اکنون ظرفیت ۸۰۰ هزار مترمکعبی این کارخانه می تواند علاوه بر تامین نیاز مردم کشور در راستای صادرات بهره گرفته شود.

 نعمت زاده ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه این کارخانه هیزم است تولیدکنندگان این محصول در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه هستند که امیدوارم با همکاری جهاد کشاورزی راه مناسبی برای واردات هیزم پیدا کنیم.

 وی با اشاره به فضای موجود درخصوص کاهش قیمت نفت در کشور گفت: در زمانی قرار گرفته ایم که نفت ارزش ریالی خود را از دست داده است اکنون ما باید با صادرات این کمبودهای ریالی را جبران کنیم.

به گزارش دیارمیرزا این کارخانه در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع احداث شده و ظرفیت تولید آن ۱۲۰ هزارمترمکعب MDF در سال است.

میزان سرمایه گذاری در این کارخانه ۸۵۰ میلیارد ریال بوده و با راه اندازی این واحد صنعتی برای ۱۱۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share