ندیمی در جلسه معارفه شهردار جدید لاهیجان آرزو کرد:

از خداوند می‌خواهیم تمام شوراها شهرداری را انتخاب کنند که چهار سال با آنها کار کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند می‌خواهم تمام شوراهای گیلان شهرداری را انتخاب کنند که چهار سال با آنها کار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند می‌خواهم تمام شوراهای گیلان شهرداری را انتخاب کنند که چهار سال با آنها کار کند.

nadimi9256 (12) ایرج ندیمی در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر با بیان اینکه به طور طبیعی شوراها حق انتخاب شهردار را دارند، اظهار کرد: البته ما از خداوند می‌خواهیم تمام شوراها شهرداری را انتخاب کنند که چهار سال با آنها کار کند اما اگر به ناسازگاری شغلی، اجرایی و مدیریتی رسیدند تغییر الزامی می‌شود.
وی افزود: بنده دو مرحله سعی کردم که این تغییر در لاهیجان صورت نگیرد و در یک جلسه ۹ نفره با اعضای شورای شهر گفتیم که بهتر این است تغییر شهردار اتفاق نیفتد و بعد یک بار دیگر شخص شهردار «رضا کحالی» به هر دلیلی استعفا کرد و حتی در این صورت نیز باز هم جلسه تشکیل دادیم.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظاهراً در نبود ما به دلیل سفر خارجه به یونان برای بحث اقتصادی، تغییر شهردار لاهیجان اتفاق افتاد در هر صورت کحالی اکنون معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه است و «سعید آگشته» شهردار جدید نیز سابقه شهرداری و تحصیلات در این زمینه را دارد.
وی با اشاره به اینکه سیاست شهرداری در لاهیجان اجرایی شود، گفت: آنچه که ما از شورا می‌خواهیم این است که سیاست‌های اساسی مردم در زمینه‌های زیبایی شهر، سرمایه‌گذاری شهر، مسایل مربوط به حوزه زباله شهر و بخش ورزش شهر و… اجرایی شود.

ندیمی با تصریح بر اینکه برای ما مهم نیست عامل اجرایی موارد مذکور چه کسی باشد، خاطرنشان کرد: در هر صورت در راستای مباحث مربوط به حوزه شهرداران این گردش مدیریتی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه کشور اکنون در شرایطی نیست که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تفرقه‌های مختلف و تشکل‌های مختلف و جریان‌سازی‌ها شکل گیرد، تصریح کرد: بنده از کحالی خواستم تا امروز در مراسم تودیع خود حضور یابد و از او تجلیل شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهردار جدید سابقه شهرداری دارد، یادآور شد: «آگشته» شهردار شهرهای بزرگ بوده و معاون کلانشهری مانند قزوین را به عهده داشته است.

وی متذکر شد: گزینه‌ای که اعضای شورای شهر لاهیجان برای تصدی شهرداری این شهر انتخاب کردند قبلاً در بخش صنعت بوده و  بنده نیز در این راستا تجربه و شناخت دارم.
/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share