سعید قدیمی بازیکن داماش

از اینکه بین داماش و سپیدرود تبعیض قائل می شوند ناراحتیم/جانم را برای داماش می دهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سعید قدیمی با بیان اینکه تنها دلخوشی ما همین هوادارانی هستند که به ورزشگاه می آیند و از تیم حمایت می کنند گفت :تنها ناراحتی ما از مسئولین رشت این است که به چه علتی بین دو تیم داماش و سپیدرود تبعیض قائل می شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وقتی به گذشته برمیگردیم و به عکس های بازی فصل قبل داماش برابر ذوب آهن در اصفهان می نگریم، اولین تصویری که جلب توجه می کند، اشک ریختن سعید قدمی بود که هر طرفدار داماشی دیگری را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

damash-mes (7)

سعید قدیمی قرار بود در آن بازی به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین بشود که گویا با مشاوره های برخی افراد کنار تیم و فشار مدیرعامل پایتخت نشین باعث شد تا در ترکیب داماش تغییراتی عجیب ایجاد شود و اون به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود و…

بهترین بازی یک سال اخیرت را در نیمه دوم بازی با ذوب آهن انجام داده بودی تا نشان بدهی که حقت در آن بازی نشستن بر روی نیمکت نبود. بعد از شکست در آن دیدار هم بسیار غمگین بودی و اشک ریختی…

درست است، من تا قبل از ورود به رختکن در ترکیب اصلی بازی بودم و حتی شب قبلش هم آقای نظرمحمدی با من صحبت کرده بود و من هم گفتم که سابقه بازی در دفاع چپ دارم. نمی دانم چه شد که به یکباره از ترکیب خارج شدم و ناراحتی من هم بابت این بود که می توانستیم با یک ارنج بهتر وارد زمین بشویم تا ذوب آهن را ببریم. واقعیت این بود که سقوط را بعد از شکست برابر ذوب آهن حس کردم و ناراحتی ام به این خاطر همین مسئله بود. من در این دو سالی که در رشت هستم و برای داماش بازی می کنم، خودم را رشتی می دانم و جانم را هم برای داماش می دهم.

 در تمرینات پیش از فصل دیر به داماش اضافه شدی. به نظر می رسد که تصمیم داشتی تا از داماش جدا شوی…

واقعیت این است که تیم سقوط کرده بود و از چند تا تیم لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم. از سوی دیگر شرایط مالی باشگاه داماش هم خوب نبود و من هم از خانواده ای پولدار نیستم که برایم پول بفرستند تا مشکل مالی نداشته باشم. به هرحال بالاخره تصمیم بر این شد که در داماش بمانم و از تصمیمم پشیمان نیستم.

 بنابر اخباری که رسیده مثل اینکه سایپای البرز برای نیم فصل بعد خواهان جذب شما است…

ببینید دو باشگاه هستند که برای نیم فصل مرا می خواهند اما از طرفی دیگر دوست دارم در داماش بمانم و برای این تیم بازی کنم.

اخیرا قانونی از سوی فدراسیون فوتبال مطرح شده مبنی بر اینکه اگر باشگاه ها تا نیم فصل ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت نکنند، از سوی بازیکن قرارداد به صورت یک طرفه می تواند فسخ شود. با توجه به این قانون و اینکه بازیکنان داماش هم فقط ۱۰ درصد از قرارداد خود را گرفته اند، این نگرانی وجود دارد که برخی از بازیکنان بخواهند از تیم جدا شوند!

بله درست است و تنها بخشنامه ای که دست بازیکنان را باز گذاشته است. بازیکنان می توانند به فدراسیون بروند و شکایت کنند تا قراردادشان فسخ شود. همه بازیکنان داماش این مسئله را میدانند ولی بازیکنان ما چنین اخلاقی را ندارند و هیچ وقت داماش را با این شرایط تنها نمی گذارند

از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

پارسال مشکلات زیادی وجود داشت ولی در این فصل نسبت به سال قبل بیشتر بازی کردم و کادرفنی هم رضایت خودشان را اعلام کرده اند. آقای هرندی خیلی به من کمک کرد تا بازی ام بیشتر جا بیافتد. البته در چند بازی هم در خط حمله از من استفاده شد که با آنکه پست تخصصی من نبود ولی تمام تلاشم را کردم.

 دیدار حساسی را روز چهارشنبه برابر سیاه جامگان داریم، شرایط تیم چگونه هست؟

بچه های تیم همه دست در دست هم داده بودیم تا از سه دیدار پایانی نیم فصل نتایج خوبی کسب کنیم و شرایط مان را در جدول درست کنیم اما تیم ما تیم جوانی است و اینجای جدول هم که قرار گرفته ایم خوب بوده است.

ما مشکلات خیلی زیادی داریم ولی اصلا به روی خودمان نیاوردیم اما اگر در برابر سیاه جامگان نتیجه نگیریم مردم ما را نمی بخشند چون طرفداران به هرشکلی که توانستند برای ما سنگ تمام گذاشته اند. ما هم قول میدهیم که تمام سعی مان را بکنیم تا این بازی را ببریم و شرایط مان در جدول را بهبود ببخشیم تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم به لیگ برتر صعود کنیم.

  زندگی کردن در رشت چطور است؟

من اهواز، شیراز، گچساران و تهران بوده ام ولی هیچ کدام مثل رشت نیستند چون هم مردم خوبی دارد و هم شهر قشنگی است و آب و هوای بسیار خوبی را دارد…

این را از ته دلم می گویم که بعد از اینکه باشگاه مشکل مالی پیدا کرده است، تنها دلیلی که بازیکنان در داماش هستند آب و هوا رشت و مردم این شهر هستند که ما را به اینجا وابسته می کند.

حرف پایانی با هواداران داماش شهرباران…

تنها دلخوشی ما همین هوادارانی هستند که به ورزشگاه می آیند و از تیم حمایت می کنند و تنها ناراحتی ما از مسئولین رشت است که بین دو تیم داماش و سپیدرود تبعیض قائل می شوند!

ان شاالله مشکلات کارخانه های داماش حل می شود، ان شاالله که به لیگ برتر صعود می کنیم و انشاالله عروسی به کوچه ما هم می آید!/وارش اسپرت

Share