ارتش سوریه دامنه عملیات خود را در ریف درعاء گسترش داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منابع نزدیک به گروه‌های معارض و گروه‌های مسلح تروریستی اذعان کردند، در جریان درگیری‌ تروریست‌ها با نیروهای ارتش سوریه اطراف دو شهرک «نوی» و «جاسم» در استان درعا، واقع در جنوب سوریه ۱۴ فرد مسلح کشته شدند. این درحالی است که نیروی هوایی ارتش سوریه حملات شدید و سنگینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منابع نزدیک به گروه‌های معارض و گروه‌های مسلح تروریستی اذعان کردند، در جریان درگیری‌ تروریست‌ها با نیروهای ارتش سوریه اطراف دو شهرک «نوی» و «جاسم» در استان درعا، واقع در جنوب سوریه ۱۴ فرد مسلح کشته شدند.

n00036083-b
این درحالی است که نیروی هوایی ارتش سوریه حملات شدید و سنگینی را علیه مواضع گروه‌های مسلح از جمله گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در شهر «الشیخ مسکین» در ریف درعا انجام داده و آنها را منهدم کردند.

از ریف شمالی درعا نیز گزارش شده است، در جریان عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مواضع گروه تروریستی «ارتش آزاد» یکی از سرکردگان این گروه بنام «صبری حسین البکیری» به هلاکت رسید.

در ریف قنیطره نیز عملیات ارتش سوریه در شهرک‌های بئر عجم و مسحره هلاکت ده‌ها تروریست و انهدام تجهیزات نظامی و خودروهای مجهز به مسلسل‌های سنگین آنها را در پی داشت.

/فارس

Share