فرمانده انتظامی رودسر خبر داد

اجرای طرح امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق جرم‌خیز در رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرمانده انتظامی رودسر از تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرمانده انتظامی رودسر از تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

۱۳۹۲۰۹۱۹۰۰۰۷۴۰_PhotoAشعبان پایمرد دیوشلی امشب در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به درخواست شهروندان مبنی بر مقابله با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه چینی‌جان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق جرم‌خیز در رودسر را اجرا کردند.

وی از کشف ۵۶ گرم هروئین، ۱۴ گرم شیشه و سه قبضه انواع سلاح شکاری غیر مجاز و انواع سلاح سرد در اجرای طرح مذکور در رودسر خبر داد و افزود: وسایل توزین و مصرف شیشه توسط ماموران پلیس کشف و ضبط شد و چهار متهم دستگیر شدند.

پایمرد دیوشلی با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی با پاکسازی چهار نقطه آلوده و جرم‌خیز در رودسر اجرا شده است، تصریح کرد: چهار نفر معتاد پر خطر و سابقه‌دار در اجرای طرح مذکور دستگیر شدند.

این مسئول، با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه افراد هنجارشکن و متخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

* کشف ۳۰۰ بسته قاچاق در بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندر انزلی نیز در جلسه مذکور به خرید و فروش و حمل کالای قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با متوقف کردن دو خودرو تعداد ۳۰۰ عدد بسته قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون را کشف کردند و دو متهم دستگیر شدند.

هرمز عشقی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: قاچاق کالا موضوعی تصادفی نیست و باید بسترهای اقتصادی بیشتری در جامعه در راستای پیشگیری از بروز قاچاق و شکوفایی فعالیت‌های اقتصادی سالم فراهم شود.

* دستگیری شکارچی غیرمجاز در رشت

فرمانده انتظامی رشت نیز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پاسگاه سراوان با شنیدن صدای شلیک گلوله در جنگل بلافاصله به محل مورد نظر حاضر شدند اظهار کرد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی مبادرت به شکار غیر مجاز گراز کرده است.

رحیم شعبانی اضافه کرد: ماموران انتظامی پس از اخذ مجوز و با رعایت اصول ایمنی در بازرسی از منزل فرد مورد نظر یک قبضه اسلحه شکاری به همراه فشنگ کشف کردند.

به گفته وی، ماموران انتظامی با بازرسی بیشتر از منزل متهم مقدار ۴۰ کیلوگرم گوشت گراز که به صورت ماهرانه‌ای زیر مقداری گوشت گاو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

* کشف سوخت قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل نیز در جلسه مذکور از کشف محموله ۲۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به همراه نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت سیاهکل محل دپوی سوخت قاچاق از نوع نفت سفید و گازوئیل در این شهرستان را کشف کردند.

رمضانعلی پورقاسم ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

/فارس

Share