«آوازهای یواشکی» در نطفه خفه شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب و مدیر کمپین ضدفرهنگی و ضددینی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» است که پس از انجام ماموریت خود با همکاری رسانه‌های غربی و سرویس جاسوسی انگلیس MI6، به آمریکا مهاجرت کرده است. امپراتوری دروغ نوشت:وی پس از ناکامی‌و نرسیدن به اهداف مورد نظر کمپین آزادی‌های یواشکی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب و مدیر کمپین ضدفرهنگی و ضددینی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» است که پس از انجام ماموریت خود با همکاری رسانه‌های غربی و سرویس جاسوسی انگلیس MI6، به آمریکا مهاجرت کرده است.

امپراتوری دروغ نوشت:وی پس از ناکامی‌و نرسیدن به اهداف مورد نظر کمپین آزادی‌های یواشکی، چند وقتی‌ست که پروژه جدید خود را با انتشار ویدئوهایی از آوازخوانی زنان ایرانی آغاز کرده است.

علی‌نژاد اینبار با همکاری دستگاه‌های امنیتی آمریکا، به دنبال راه‌اندازی پروژه‌ای جدید به نام «آوازخوانی یواشکی» است تا از این طریق نیز بی‌حیایی و بی‌بند و باری را در جامعه اسلامی‌ایران به ویژه در بین زنان و دختران ایرانی رواج دهد. اما به نظر می‌رسد اینبار نیز مانند دفعات گذشته با ناکامی‌مواجه شده است و در واقع این آواز نخوانده در نطفه خفه شده است.

آزادی-یواشکی۱
در زمان افتتاح کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» روزانه تا ۱۰ تصویر در این صفحه منتشر می‌شد، اما علی‌نژاد اکنون تعداد بسیار معدودی کلیپ کوتاه از آوازخوانی زنان در این صفحه منتشر کرده که تردیدها درباره سرقتی بودن بسیاری از تصاویر منتشر شده در این صفحه را بیشتر نموده است.

به گفته بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی، اصالت عکس‌های منتشر شده  در این صفحه با تردیدهای بسیاری همراه است و بسیاری از افراد به انتشار بدون اجازه تصاویر خود و اقوامشان در این صفحه انتقاد کرده‌اند.

حتی بسیاری از افرادی که در ابتدا در دام معصی (مسیح) علی‌نژاد افتاده بودند اکنون پشیمان شده و نسبت به فراخوان‌های پیاپی وی مانند «بوسه‌های یواشکی» و «آوازهای یواشکی» بی‌تفاوت هستند.

گفتنی است، پس از آنکه چندی پیش حمایت مالی «ربع پهلوی» از کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» افشا شد، میزان مخاطبین این کمپین ضدایرانی کاهش یافته است و بسیاری فهمیدند که نیت مدیر خودفروخته این صفحه شوم است.

چندی پیش بود که «امید دانا» ضدانقلاب سلطنت‌طلب طی نامه‌ای انتقادی به آخرین بازمانده خاندان منحوس پهلوی، از روابط پشت پرده بین معصی (مسیح) علی‌نژاد و رضا (ربع) پهلوی خبر داده بود و گفته بود: ” … امروز کار را به جایی می‌رسانید که … برای مسیح علینژاد اعتبار می‌خرید و از برگه فیسبوکی یواشکی ایشان پشتیبانی آشکار می‌کنید …”

Share