در بازدید مسرور از پارک علم و فناوری انزلی عنوان شد

آمادگی منطقه آزاد انزلی جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پارک‌های علم و فناوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پارک علم و فن آوری شهرستان بندر انزلی بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک آشنا گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پارک علم و فن آوری شهرستان بندر انزلی بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک آشنا گردید.
jhxpsq9hمهندس مسرور در جریان این بازدید با اشاره به اینکه که شرکت های دانش بنیان برای ما حائز اهمیت هستند افزود : حمایت از شرکت های دانش بنیان و کمک به افزایش ثروت در جامعه از طریق اقتصاد دانش محوراز الویت های توسعه این منطقه است و در تلاشیم به صورت هدفمند زمینه های حضور این شرکت ها را در منطقه گسترش دهیم .
مسرور با بیان این نکته که برخی از طرح های ارائه شده در بازدید امروز از این مرکز طرح های مناسبی بوده است خاطر نشان کرد: برنامه ما کمک جهت اتصال صاحبان ایده به صاحبان سرمایه است و با توجه به پتانسیل های این مرکز، آمادگی لازم جهت حمایت از طرح ها و توسعه همکاری با پارک های علمی و فن آوری را داریم.
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خواستار ارائه بیزنس پلن محصولات شرکت های مستقر در پارک علم و فن آوری به این سازمان شد و افزود: در دنیای تجارت امروز فکر تولید کننده به جای تولید محوری باید بازار محوری باشد و این نوع نگاه می تواند موجبات موفقیت، افزایش قدرت رقابت و رشد شرکتهای متکی بر دانش و هم چنین مشارکت تخصصی شرکتهای فناور داخلی در سطح بین المللی را بوجود آورد.
تکریمی معاون پارک علم و فن آوری استان گیلان نیز در جریان این بازدید با تشکر از حضور مهندس مسرور و هیات همراه، ماموریت مجموعه متبوع خود را حمایت و هدایت فکرها نو و ایده های جوان و تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی دانست و اظهار داشت : منطقه آزاد انزلی ظرفیت ویژه ای برای استان است و امیدواریم با تشکیل کارگروه تخصصی دو جانبه زمینه های هم افزایی حمایت از ایده های جدید و شرکت های دانش بنیان استان هر چه بیشتر فراهم شود.
مهندس مسرور و هیات همراه از نمایشگاه جانبی محصولات و ایده های نوین شرکت های مستقر در این مرکز بازدید و با مدیران این شرکت های دانش محور و کارآفرین گفت و گو کردند.
برنامه نویسی و فن آوری اطلاعات وارتباطات، طراحی دستگاه های هوشمند بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از تکنولوژی نانو و بیو لوژیک در زمینه تولید فرآورده ها و ماشین آلات کشاورزی، ساخت شناور لایروب و صنایع های تک و الکترونیک از جمله طرح های ارائه شده از سوی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فن آوری شهرستان بندر انزلی بود.

Share