اتفاقی جالب در یک مراسم کلنگ زنی ؛

آقای شکری خواهشا «کلنگ افتتاح را از زمین بیرون بکشید» !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید کمیته امداد بخش کرگانرود در حالی برگزار شد که پیش از این زمین آن به فروش رفته و هزینه خرید زمین اهدایی جدید هم پرداخت نشده است!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید کمیته امداد بخش کرگانرود در حالی برگزار شد که پیش از این زمین آن به فروش رفته و هزینه خرید زمین اهدایی جدید هم پرداخت نشده است!!

۹۸۱۸۶۹۱۴۲۴۴۰۳۹۴۹۰۹۳۳ با حضور محمود شکری نماینده مردم تالش،ماسال و رضوانشهر، علی فتح الهی فرماندار تالش، ایرج علیزاده رئیس کمیته امداد این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی و تعداد زیادی از مردم شهر لیسار، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان کمیته امداد بخش کرگانرود برگزار شد.

 شاید بتوان این مراسم را سراسر حاشیه خواند چرا که در هنگام اجرای آئین کلنگ زنی احداث این ساختمان توسط محمود شکری دو تن از اعضای سابق شورای اسلامی بخش کرگانرود وارد این مراسم شدند و از نماینده محترم و حضار درخواست نمودند تا از این کار ممانعت به عمل آید!! این دو نفر در ادامه با فریاد و خواهش از مشکل حقوقی این قطعه زمین سخن گفتند.

 عضو سابق شورای بخش کرگانرود متذکر شد: پیش از این قطعه زمینی در محدوده شهر لیسار متعلق به کمیته امداد، توسط تعدادی از اعضای شورای بخش کرگانرود و با تنظیم قراردادی توسط یکی از اعضای شورای حل اختلاف به یک فرد حقیقی فروخته شده و قطعه زمین دیگری در مجاورت این مکان خریداری و به این کمیته امداد تحویل گردیده است.

 متعاقب این اقدام عجیب دایره حقوقی اداره کل کمیته امداد گیلان به دلیل فروش مال غیر از این افراد شکایت نمود که با صدور رای، افراد خاطی محکوم و با ضمانت آزاد شدند و مقرر شد تا مراسم در زمین اهدایی جدید برگزار شود.

 این عضو اسبق شورای بخش کرگانرود افزود: مبلغ قطعه زمین جدید که پس از خریداری به کمیته امداد اهدا شده نیز پرداخت نگردیده و می بایست این سازمان بدهی خود را به افراد مذکور ادا نماید در غیر اینصورت حق کلنگ زنی در این زمین هم منتفی خواهد شد.

 محمود شکری نیز از مسئول کمیته امداد تالش درخواست نمود تا نسبت به رفع مسئله اقدام کند تا مسائل این چنینی مطرح نشود.

 در ادامه عضو سابق شورای بخش کرگانرود و عضو فعلی شورای شهر لیسار ، خواستار پرداخت مبلغ زمین شدند.
وی خطاب به شکری گفت : « کلنگ افتتتاح را از زمین بیرون بکشید ».

 همه این مسائل در حالی ایست که فونداسیون بنا در زمین جدید حفر شده و پرسنل در حال ساخت بنا می باشند.
/مریان خبر

 ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share