دیارمیرزا گزارش می دهد

جمع آوی نامناسب زباله و انباشت نُخاله ساختمانی;از معضلات مسکن مهر رشت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از شهروندان ساکن در مسکن مهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از عدم ساماندهی و جمع آوری مناسب زباله ها و دپوی نخاله های ساختمانی در مسکن مهر رشت گلایه نمود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از زباله در دنیا به عنوان طلای کثیف نام می برند اما در کشور ما به دلیل نبود امکانات زیرساختی تقریبا بیشتر شهرهای شمالی کشور با معضل پسماند درگیرند.
یکی از شهروندان رشتی ساکن در مسکن مهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از عدم ساماندهی و جمع آوری مناسب زباله ها و دپوی نخاله های ساختمانی در مسکن مهر رشت گلایه نمود.
این شهروند با بیان اینکه اکثر ساکنان مسکن مهر از قشر مظلوم و متوسط جامعه هستند که برای فرار از اجاره نشینی و خانه دار شدن به مسکن مهر پناه اورده اند اظهار کرد:متاسفانه امکانات رفاهی لازم در مسکن مهر رشت وجود ندارد و انتظار ما از مسئولین شهری این است که رسیدگی بیشتری به مشکلات این دست از شهروندان داشته باشند.
وی با بیان اینکه دوری از محدوده ی اصلی شهر نباید بهانه ای برای عدم رسیدگی به وظایف باشد اضافه کرد:متاسفانه زباله ها و نخاله ها در اطراف سایت مسکن مهر دپو شده اند و از نظر بهداشتی سلامت مردم را به خطر انداخته اند.
این شهروند با بیان اینکه شهرداری منطقه پنج,شرکت «مولدینگ»طرف قراداد اداره کل راه و شهرسازی  و شرکت تعاونی مسکن مهر هر کدام مسئولیتی دارند افزود:در نهایت مشخص نیست کدام یک مسئول رفع این مشکلات هستند.

شهرداری نسبت به جمع آوری زباله اقدام می کند

در همین حال بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت در گفتگو خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه شهرداری منطقه به جمع آوری زباله های مسکن مهر اقدام می نماید اضافه کرد:شهرداری مسئول جمع آوری نخاله های ساختمانی که در اطراف برخی واحدها دپو شده اند نیست.
بهارمست در ادامه اظهار کرد:پیمانکار شهرداری از ساعت ۹ شب الی ۵ بامداد نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام می کند و ممکن است برخی شهروندان زباله های خود را در غیر این ساعت بیرون بگذارند که در این صورت مطمئنا زباله ها تا روز بعدی در محل خود باقی می مانند.

Share