فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

۱۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج در گیلان به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج با ارائه ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج با ارائه ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در گیلان به بهره‌برداری رسید. mohamadi_2954

سردار هامون محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۳۴ سالن ورزشی صالحین، ساختمان حوزه و پایگاه مقاومت بسیج همزمان با هفته بسیج به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: ۳۶۵ برنامه تا پایان هفته بسیج در گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی تفکری است که خدمت به محرومان و آحاد مردم را ترویج و اشاعه می‌دهد، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج وارد عرصه شده و بیش از ۲۰ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی را در بخش تولید و با استفاده از ظرفیت‌های پنهان به بهره‌برداری رسانده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی با اهداف الهی و تبعیت از ولایت فقیه آماده کمک به مسئولان برای رفع مشکلات هستند.

محمدی با اشاره به افتتاح ۱۰پایگاه و چهار حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در گیلان، افزود: نمایش‌های منتخب تئاتر توسط بسیج هنرمندان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت یک‌هزار نخبه بسیجی در فعالیت‌های علمی این استان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با همت بسیجیان در رده‌های مختلف توسعه و پیشرفت گیلان تسریع شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تصریح بر پیشگامی رده‌های مقاومت بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های فومن، لنگرود، رشت، صومعه‌سرا، شفت، لاهیجان و انزلی نمایشگاه‌های تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیج دایر شده است.

محمدی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره‌برداری رسید، گفت: بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات امسال در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.

وی تصریح کزد: ۲۹ مرکز پرورش ماهیان سردآبی، ۶۱ مرکز پرورش قارچ، ۱۸۷ گلخانه، ۶۵ مرکز پرورش مرغ بومی ۱۵۰۰ قطعه‌ای، نخستین مرکز زعفران‌، سه واحد پرورش شترمرغ و ۷۵ مرکز تولید صنایع دستی در گیلان همزمان با هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امسال یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج در این استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۳۳۰ میلیارد ریال پروژه‌ اقتصاد مقاومتی گیلان در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به بهره‌برداری رسید.

وی با تصریح بر اینکه ۱۱۰ مدرسه امسال توسط بسیج سازندگی گیلان بهسازی و مرمت شده است، گفت: تا پایان امسال ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.

/تسنیم

Share