رئیس شورای شهر رودسر

۵۰ درصد نیروهای جدید شهرداری رودسر تعدیل می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای شهر رودسر ضمن اشاره به اینکه بار مالی تحمیل شده از جذب این نیروها ۱۱ میلیون ریال در هر ماه برای یک نفر است افزود: شورای شهر رودسر در حال تصمیم گیری در این رابطه است و احتمال می رود ۵۰ درصد این نیروها با تشخیص شهردار تعدیل گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل صفری درباره وضعیت نیروهای جدید شهرداری رودسر گفت: نیروهای جدید به کار گرفته شده در شهرداری رودسر بیش از ۷۰ نفر بوده که دارای وضعیت نامشخص و عدم بیمه بودند و قرار بر این بود که برای امور خدمات شهرداری در فصل تابستان و به شکل روزمزد به کار گرفته شوند  و با پایان فصل تابستان قاعدتا˝ نیاز به این نیروها هم دیگر دیده نمی شود.

IMG_2421_wmوی در ادامه گفت: شهرداری نیرو خدماتی در قالب حجمی بکار گیری کرده است.

رئیس شورای شهر رودسر ضمن اشاره به اینکه بار مالی تحمیل شده از جذب این نیروها ۱۱ میلیون ریال در هر ماه برای یک نفر است افزود: شورای شهر رودسر در حال تصمیم گیری در این رابطه است و احتمال می رود ۵۰ درصد این نیروها با تشخیص شهردار تعدیل گردند.

وی با تاکید بر اینکه شهردار رودسر ۸۰ درصد از نیروها را بدون هماهنگی با شورا جذب کرده است افزود: جذب نیرو در شهرداری رودسر باید با توجه به قانون استخدامی در قالب آزمون انجام شود.

صفری در رابطه با جابه جایی بازار و مشکلات ترافیکی شهر اظهار کرد: از آنجایی که زیر سازی بازار جدید تا ۵۰ درصد انجام شده از تلاش هر چه بیشتر برای رفع این مشکل خبر داد.
/رصد رودسر

Share