سردار نقدی با تاکید بر اینکه نیازی به حضور مسلحانه بسیج نیست

۲۰۰ میلیون نفر در ایران می توانند به راحتی و آسایش زندگی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کاهش جمعیت خطری جدی و مساله ای بسیار با اهمیت است و طبق فرموده امام راحل ۲۰۰ میلیون جمعیت در ایران می توانند به راحتی و آسایش زندگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کاهش جمعیت خطری جدی و مساله ای بسیار با اهمیت است و طبق فرموده امام راحل ۲۰۰ میلیون جمعیت در ایران می توانند به راحتی و آسایش زندگی کنند.

naghdiسردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ بسیجیان شهرستان همدان و در پاسخ به سوال یکی از فرماندهان پایگاه ها که معتقد بود از جذابیت برنامه های بسیج به علت کمرنگ شدن برنامه های نظامی کاسته شده ، گفت: اگر منظور شما از بعد نظامی این است که بسیجیان اسلحه به دست در داخل شهر حضور یابند که در پاسخ باید گفت نیازی به امنیتی کردن فضای کشور نیست.

او گفت: ایران اسلامی کشوری امن است که شرایط عادی دارد لذا نباید بدون جهت کشور را امنیتی کرد در حالیکه کشورهای ناامن نیز چهره پلیسی به منطقه خود نمی دهند.

ریس سازمان بسیج مستضعفین با ذکر اینکه برخی از افراد از کندی روند جذب سخن به میان آوردند، گفت: فردی که در بدنه بسیج شروع به فعالیت می کند باید حداقل به برخی از مسایل دینی اشرافیت داشته باشد.

او گفت: مسوولان پایگاه های بسیج نباید منتظر مراجعه افراد برای حضور و عضویت در بسیج شوند بلکه هر یک از اعضای حلقه صالحین باید خودجوش دنبال جذب نیرو بروند.

او گفت: سازمان بسیج مستضعفین نگاه ویژه ای به بسیج دانش آموزی دارد و برای این قشر اعتبار کافی و مناسبی لحاظ کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسوولیت بسیج دانش آموزی به افراد میانسال سپرده شده بود که این ساختار نادرست اصلاح شد تا دانش آموزان با قبول مسوولیت احساس هویت کند.

او گفت: بسیج باید شرایط ازدواج آسان را مهیا کرده و افراد سالخورده نیز باید با ارشاد و راهنمایی جوانان از بالا رفتن سن ازدواج جلوگیری کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کاهش جمعیت خطری جدی و مساله ای بسیار با اهمیت است و طبق فرموده امام راحل ۲۰۰ میلیون جمعیت در ایران می توانند به راحتی و آسایش زندگی کنند.

او با ذکر اینکه جمعیت یکی از مولفه های قدرت است از بسیجیان خواست نسبت به تحقق هدفگذاری امام راحل (ره) و اجرای منویات رهبری فرزانه انقلاب، تلاش کنند.

مسئله حجاب،آسیبهای ماهواره و لزوم مبارزه با پدیده اعتیاد به ویژه در استان همدان از دیگر محورهای سخنان سردار نقدی بود.
/ایرنا

Share