کوچکی‌نژاد:قرار گرفتن زیر چتر نماینده ولی فقیه در گیلان نگاه جریان اصولگرایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جبار کوچکی‌نژاد در دیدار جمعی از نیروهای ارزشی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قرار گرفتن زیر چتر نماینده ولی فقیه در گیلان نگاه جریان اصولگرایی است، اظهار کرد: آنها که تابع محض ولایت فقیه هستند زیر نظر نماینده ولی فقیه گردهم می‌آیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جبار کوچکی‌نژاد در دیدار جمعی از نیروهای ارزشی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: تعدادی از شخصیت‌ها، فعالان سیاسی اجتماعی و تشکل‌هایی که از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز گرفتند در این جلسه حضور دارند.

IMG_0744وی به جهش خوب گیلان در مسایل سیاسی در دهه اخیر اشاره کرد و افزود: مردم ایران تظاهرات هشتم دی گیلانی‌ها در سال ۸۸ که زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان انجام شد را فراموش نمی‌کنند.

کوچکی‌نژاد جریان فتنه سال ۸۸ را با جریان خارج از انقلاب همسو خواند و بیان کرد: مشکلاتی که در فتنه به وجود آمده بود با قیام ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ خنثی شد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی، تصریح کرد: نیروهای ارزشی به‌دنبال تحقق اهداف نظام اسلامی هستند.

وی فتنه را از شاخص‌های مجلس در انتخاب وزرا عنوان کرد و گفت: دل انقلابیون با انتخاب وزیر علوم شاد شده است.

کوچکی‌نژاد با تاکید براینکه فرزندان ملت در مجلس روی خطوط قرمز نظام حساس هستند، خاطرنشان کرد: آنها که فتنه سال ۸۸ در گیلان را مهار کردند باید در جمع نیروهای ارزشی حضور داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس یادآور شد: افرادی که در فتنه سال ۸۸ نقش داشتند نمی‌توانند در جریان اصولگرایی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن زیر چتر نماینده ولی فقیه در گیلان نگاه جریان اصولگرایی است، اظهار کرد: آنها که تابع محض ولایت فقیه هستند زیر نظر نماینده ولی فقیه گردهم می‌آیند.

کوچکی‌نژاد بر تقویت نیروهای انقلابی تاکید کرد و افزود: پیمودن مسیر سیاسی و اجتماعی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی نیازمند بصیرت نیروها است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سال ۹۴ در کشور، بیان کرد: جریان‌هایی که در راه انقلاب هزینه کردند باید بتوانند در مجلس راه یابند./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارک وچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share