کارگروه امداد و نجات فعالترین و مهمترین کارگروه پدافند غیرعامل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد علی اباذری نماینده پدافند غیر عامل استان با حضور در چهارمین جلسه کارگروه در جمعیت هلال احمر،  کارگروه امداد و نجات استان را با توجه به  عملکرد  وحوزه وظایفش در بحث امداد و نجات از فعالترین و مهمترین کارگروه های یازده گانه پدافند غیر عامل عنوان کرد . […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد علی اباذری نماینده پدافند غیر عامل استان با حضور در چهارمین جلسه کارگروه در جمعیت هلال احمر،  کارگروه امداد و نجات استان را با توجه به  عملکرد  وحوزه وظایفش در بحث امداد و نجات از فعالترین و مهمترین کارگروه های یازده گانه پدافند غیر عامل عنوان کرد .

padafande Azar (2) - Copyدر این جلسه که با حضور دکتر خصوصی رییس کارگروه ، نماینده درمان نیروه های مسلح و تعدادی از مدیران  بیمارستانهای شهر رشت حضور داشتند مدیر عامل هلال احمر استان  با تاکید بر اجرای پدافند غیر عامل و اهمیت آن برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت : این کارگروه به صورت جدی میزان آمادگی بیمارستانهای شهر رشت را بر اساس تحقیق و اطلاعات به دست آمده مورد ارزیابی قرار داده و برای استفاده در زمان بحران برنامه ریزی می کند.

ظرفیت پذیرش بیماران ، ایجاد تیم های واکنش سریع ، استقرار بیمارستانهای سیار ، مکان سنجی استقرار بیمارستان صحرایی  از موارد مهم این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از جمع بندی میزان آمادگی حوزه امداد و نجات در اختیار اداره کل پدافند غیر عامل استان قرار گیرد .

گفتنی است پدافند غیر عامل دارای ۱۱ کارگروه می باشد که دکتر خصوصی مدیر عامل هلال احمر گیلان بعنوان رییس کارگروه امداد و نجات استان است .

Share