باز هم درایت ظریف

چرا ظریف سفرش را به تهران در میانه مذاکرات لغو کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هوشیاری و درایت دکتر ظریف مانع إجرای این سناریو ساختگى ومغرضانه شد و ایشان رأسا تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو نماید تا مبادا طراحان آن به ذره اى از نیات خود دست یابند.

OnlineNewsImageبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک مقام آگاه درباره علت لغو سفر دکتر ظریف به تهران اظهار داشت: تصمیم دکتر ظریف برای انجام سفر به تهران جهت پاره ای مذاکرات و مشورتها قطعی و البته طبیعی بود. مقدمات سفر ایشان نیز فراهم شده بود. در همان ساعات ،اخبار و تحلیلهایی در رسانه های خارجی مطرح شد مبنی بر اینکه دکتر ظریف حامل طرحها و پیشنهاداتی است که قصد دارد آن را با مسئولین عالی رتبه نظام وشخص مقام معظم رهبری در میان گذارد.

در این میان دو نکته حائز أهمیت بود اولا طرح وپیشنهاد مشخصی که ارزش انتقال به مرکز را داشته باشد از ان سو دریافت نشده بود و ثانیا این خبر سازی بدان معنا بود که چنانچه دکتر ظریف باز گردد ومذکرات همچنان متوقف و یا به شکست انجامد مقصر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد گردد.

هوشیاری و درایت دکتر ظریف مانع إجرای این سناریو ساختگى ومغرضانه شد و ایشان رأسا تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو نماید تا مبادا طراحان آن به ذره اى از نیات خود دست یابند.
/خراسان

Share