پیشنهاد بی‌شرمانه ستاره لیگ برتری به مهماندار هواپیما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک چهره جنجالی فوتبال ایران که این اواخر حسابی خبرساز شده و روی جلد روزنامه‌ها رفته و صدالبته موقعیت خطرناکی در تیم فعلی‌اش دارد، اخیراً یک جنجال تازه درست کرد. روزنامه خبر ورزشی در ادامه نوشت:این ستاره لیگ برتری در سفر هوایی اخیر تیم شهرستانی‌اش به استان دیگر، برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک چهره جنجالی فوتبال ایران که این اواخر حسابی خبرساز شده و روی جلد روزنامه‌ها رفته و صدالبته موقعیت خطرناکی در تیم فعلی‌اش دارد، اخیراً یک جنجال تازه درست کرد.
روزنامه خبر ورزشی در ادامه نوشت:این ستاره لیگ برتری در سفر هوایی اخیر تیم شهرستانی‌اش به استان دیگر، برای اینکه برای همبازیان خود قیافه بگیرد و وانمود کند آدم بسیار محبوبی است، پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به مهماندار هواپیما می‌دهد و به خیال اینکه مهماندار هواپیما پیشنهاد او را می‌پذیرد، برخی همبازیان خود را در جریان می‌گذارد اما مهماندار هواپیما در اقدامی کاملاً طبیعی موضوع را به سرمهماندار انتقال می‌دهد و طرف هم برای گلایه نزد سرمربی و سرپرست این تیم لیگ برتری می‌رود. همین می‌شود که سرمربی و سرپرست هم جلوی تمام مسافران هواپیما یقه این به اصطلاح ستاره را می‌گیرند و او را وادار به عذرخواهی از مهماندار می‌کنند.

Share