بازدید سردار باقرزاده از سه نقطه شهرستان رودسر

پیشنهاد احداث متروی تهران-نجف/ارزیابی مکان تدفین شهدای گمنام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهر امروز سردار سید محمد باقرزاده ،فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از سه نقطه شهرستان رودسر برای تدفین شهدای گمنام بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهر امروز سردار سید محمد باقرزاده ،فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از سه نقطه شهرستان رودسر برای تدفین شهدای گمنام بازدید کرد.IMG_2495_wm

وی اظهار کرد: پس از بازدید از نقاط مورد نظر و ارزیابی آن ها ،مکان مناسب جهت تدفین شهدای گمنام به اطلاع شهروندان شهرستان رودسر خواهد رسید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از پارک مسافر ،پارک ملت و نزدیک پروژه مسکن مهر رودسر برای تدفین شهدا بازدید به عمل آوردند.

سردار باقرزاده تاکید کرد: ایجاد محل مناسب برای تدفین شهدا گمنام مشروط به همکاری کلیه مسئولین شهرستان رودسر می باشد.

متروی تهران به نجف اشرف و کربلای معلی در دستور کاردولت های ایران و عراق قرار گیرد

IMG_2496_wmسردار سید محمد باقرزاده گفت: فضای ایجاد شده در اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) علاوه بر فضای معنوی،فرهنگی و فقهی ،امروز پیام سیاسی کوبنده ای برای دشمنان اسلام داشته است زیرا آنها با جنگ و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی سعی بر کم رنگ کردن احساس مردم نسبت به محرم و صفر را داشتند ولی به فضل الهی این گونه نشد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:تمامی مسلمانان جهان چه شیعه و چه سنی با شعور و علاقه وصف نشدنی  وبا وجود تمام تهدیدات دشمنان اسلام در اربعین حسینی حضور دارند و این عشق پایانی ندارد.

وی در ادامه افزود:مردم ایران اسلامی و عراق از دیگر مسلمانان توجه بیشتری را در زیارت اهل بیت پیامبر (ص) نشان می دهند.

سردار باقرزاده اضافه کرد:شهدای دفاع مقدس با آرزوی زیارت سید شهدا در صحنه پیکار با ظلم حضور پر شور تری داشتند زیرا فرهنگ شهدا ی ما بر گرفته از مکتب عاشوراست.

وی در ادامه گفت:با توجه به امن شدن اماکن زیارتی در عراق هر روزه بر آمار زائرین افزوده می شود و با اجرای طرح متروی تهران به نجف اشرف و کربلای معلی می توان در تسهیل شدن این کار نقش بسزایی ایفا نمود.

IMG_2494_wm  IMG_2498_wm IMG_2499_wm IMG_2503_wm

/رصد رودسر

Share