پوشش و سخنان متفاوت مریلا زارعی پس از دریافت جایزه آسیا پاسیفیک+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مریلا زارعی» برای بازی در نقش مادر شهید در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار از سوی هیات داوران جشنواره آسیا – پاسیفیک شایسته تقدیر شناخته شد. این بازیگر پس از تقدیر از سوی هیات داوران جشنواره آسیا – پاسفیک گفت: تشکر می‌کنم از داوران و خوشحال هستم […]

پوشش و سخنان مریلا زارعی پس از دریافت جایزه آسیا پاسیفیک+تصاویر

پوشش و سخنان مریلا زارعی پس از دریافت جایزه آسیا پاسیفیک+تصاویربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مریلا زارعی» برای بازی در نقش مادر شهید در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار از سوی هیات داوران جشنواره آسیا – پاسیفیک شایسته تقدیر شناخته شد.

این بازیگر پس از تقدیر از سوی هیات داوران جشنواره آسیا – پاسفیک گفت: تشکر می‌کنم از داوران و خوشحال هستم که این جایزه را دریافت کردم. من یک ایرانی هستم، ایران کشوری پهناور و ثروتمند در قلب آسیا است، ثروتمند نه به خاطر نفت‌اش، بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله از فرزندان و همسران‌شان گذشتند. از شما می‌خواهم به افتخار مادران سرزمینم به آنان ادای احترام و تشویق کنید.

تبریک کارگردان «قلاده های طلا» به مریلا زارعی

ابوالقاسم طالبی در متنی، به مریلا زارعی بازیگر«فیلم شیار ۱۴۳» بخاطر دریافت جایزه آسیاپاسیفیک و صحبتهای جالب توجه او پس از دریافت این جایزه، تبریک گفت:

سلام سرکار خانم مریلا زارعی بانوی سینمای ایران.

به حق فاطمه الزهرا(س) مبارک باشد رساندن صدای شهیدان راه حسین(ع) در اربعین شهادتش بر بلندای استیج کفر بوسیله شما که زنی هستید از ثلاله قهرمانان تاریخ کشورمان ایران عزیز. این جایزه برای شما افتخار نیست بلکه افتخاری برای کافران به راه انقلاب اسلامی است که در مقابل عظمت حق زنان ایران سرخم کردند و بخیل نیستم که این کرنش را به آنان نیز تبریک بگویم.

پوشش و سخنان مریلا زارعی پس از دریافت جایزه آسیا پاسیفیک+تصاویر

ریاست هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم آسیا – پاسفیک را اصغر فرهادی برعهده داشت.

Share