نطق آتشین نماینده مردم لنگرود در انتقاد از سازمان محیط زیست

پسماند و زباله خانگی سرطان‌ برای مردم گیلان ارمغان آورده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از عملکرد ابتکار رئیس سازمان محیط زیست،‌ افزود: بحث پسماندها و زباله های خانگی بیماری هایی برای مردم این استان فراهم کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم،‌با انتقاد از عملکرد ابتکار رئیس سازمان محیط زیست،‌ افزود: بحث پسماندها و زباله های خانگی بیماری هایی برای مردم این استان فراهم کرده است.lahoti

مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آذرماه) در نطق میان دستور خود، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان آزادگی شهید مدرس را و تبریک به مناسبت روز مجلس، افزود: ملت بزرگ ایران خروجی مذاکرات وین دو واقعیت مهم را به جهانیان نشان داد واقعیت اول زیاده خواهی آمریکایی‌ها که با رفع همه تحریم ها مخالفت نمودند و دیگر کشورهای ۱+۵ را در این جهت تشویق نمودند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد:واقعیت دوم ایستادگی و مقاومت تحسین برانگیز تیم مذاکره کننده هسته‌ای که از منافع کشورمان در عرصه‌های هسته‌ای به خوبی دفاع نموده واجازه ندادند آمریکا اهداف خود را محقق سازد آمریکا باید این واقعیت را درک کند ملت ایران به هیچ وجه از حقوق هسته‌ای خود که سرمایه ملی آن است عقب‌نشینی نخواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه  مجلس شورای اسلامی نیز از همه ظرفیت‌های خود در جهت تحقق اهداف در این عرصه و مقابله با تحریم‌ها ظالمانه استفاده خواهد کرد، گفت: دولت باید حجم مبادلات تجاری و غیر اقتصادی خود را با روسیه و دولت چین به حداکثر برساند.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران! مساله پارازیت‌ها مسئله فنی اما تخصصی است در جلسه فراکسیون نیز مفصل این مهم مطرح شد و خواهش ما از دولت و شورای امنیت ملی این است که با حفظ اینکه اعتقاد داریم ارزش‌های حاکم با انقلاب باید صیانت شود اما سلامتی مردم نیز در اولویت باشد و امید است دولت در شورای امنیت این مهم توجه داشته باشد.

لاهوتی ضمن تبریک به مناسبت روز معلولان،‌ یادآور شد: فردا روز جهانی معلولان است و به همه معلولان کشور تبریک عرض می کنم و از  آقای هاشمی رئیس سازمان بهزیستی تشکر می کنم و امید است دولت تدبیری کند که این ۵ درصد معلول از فعالیت‌های اجتماعی جامعه بهره‌مند شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم،‌ با یادآوری معضلات حوزه انتخابیه خود، خطاب به نوبخت، افزود: دوبار خدمت شما در مورد پرداخت غرامت حادثه سیل شهرستان رسیدم اما هنوز هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

وی خطاب به وزیر نیرو، افزود: سدهای لاستیکی گیلان نزدیک به هزار میلی‌متر بارندگی دارد و نباید دچار خشکسالی شود دستور دهید این چند سد لاستیکی را در استان گیلان به ویژه در شهر لنگرود تسریع کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در تذکری به وزیر صنعت، گفت: در زمان شروع به کار فعالیتتان، عقب‌ماندگی صنعت گیلان را خدمت شما عرض کردم حال آقای نعمت‌زاده بگویید چه کار کردید؟

لاهوتی ضمن تشکر از قاضی زاده وزیر بهداشت،‌ تاکید کرد: انتظار در مورد تکمیل بیمارستان و درمان‌گاه‌های و استقلال دانشکده پرستاری و پیراپزشکی توجه لازم داشته باشید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم،‌ یادآور شد: آقای آخوندی شما تلاش فراوانی کشیده‌اید اما در مقابل سقوط هواپیمای آنتونف پاسخ درستی دریافت نکردیم همچنین هفتاد میلیارد تومان برای بندر چمخاله هزینه شده اما متوقف شده است بنادر بزرگ ما امروز ماه‌ها طول می‌کشد بارگیری داشته باشد هزینه‌های زیادی به افراد وارد می‌کنیم.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از عملکرد ابتکار رئیس سازمان محیط زیست،‌ افزود: بحث پسماندها و زباله های خانگی بیماری هایی برای مردم این استان فراهم کرده است شما دو دوره رئیس سازمان محیط زیست کشور بودید حتی شما یک جلسه برای حل این معضل برگزارنکردید بیماریهای پوستی سرطان‌های مکرر باشیم باید در اسرع وقت برای رفع آن اقدام شود

در زمان ارایه نطق لاهوتی فیملی در خصوص موضوع پس‌ماندهای استان گیلان پخش شد./خانه ملت

 

Share