از شبکه باران

رزم ِرزم‌آوران همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجری و نویسنده مسابقه رزم‌آوران با اشاره به تمدید این زمان پخش این مسابقه اظهار کرد: مسابقه تلویزیونی رزم‌آوران هر شب ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجری و نویسنده مسابقه رزم‌آوران با اشاره به تمدید این زمان پخش این مسابقه اظهار کرد: مسابقه تلویزیونی رزم‌آوران هر شب ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

daneshسیدرضا سیددانش افزود: تاکنون گروه‌های شرکت‌کننده از تیپ مستقل میرزا کوچک جنگلی، قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان، تیپ ۲۰ مکانیزه رمضان تهران، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، لشکر عملیاتی سیدالشهدا (ع) تهران، لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، نیروی زمینی ارتش قزوین، مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل، تیپ امام سجاد (ع) نیروی دریایی سپاه از جزیره ابوموسی و یگان ویژه انتظامی گیلان در این مسابقه حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به پخش این مسابقه تلویزیونی تا نیمه آذر ماه جاری از شبکه باران، گفت: در ادامه پخش برنامه رزم‌آوران گروه‌های شرکت‌کننده از دانشگاه امام حسین (ع) تهران، دانشگاه علوم وفنون دریایی چالوس، تیپ حضرت زهرا (س) سپاه استان تهران، تیپ مستقل زرهی ۳۱۶ شهید قهرمان استان همدان و مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نویسنده مسابقه رزم‌آوران با بیان اینکه این برنامه تلویزیونی در شبکه سه سیما و شبکه باران مورد استقبال اقشار مختلف به‌ویژه جوانان قرار گرفته است، تصریح کرد: نوع تصویربرداری و اجرای متفاوت این برنامه موجب جذابیت بیشتر مجموعه مذکور شده که حاصل تلاش محمد جعفری و علی حلوی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

وی افزود: کارشناس برنامه سرهنگ «نقی درجزی» همراه ما و شرکت‌کنندگان قضاوت عادلانه‌ای را در دادن امتیازات ارائه کرد و در کنار تیم‌های تصویربرداری، نورپردازی و فنی از گروه‌های شناوری، جلوه‌های ویژه، میدان موانع، جنگ‌افزار، زرهی، هوابرد، ادوات و توپخانه نیز بهره‌مند شدیم.

razm_0476 (11)سیددانش با تاکید بر اینکه انتقال مفاهیم گنج تمام‌نشدنی دفاع مقدس به نسل امروز یکی از وظایف اساسی همگان است، خاطرنشان کرد: استفاده از ابزار رسانه‌ای و تلفیق آن با بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب ما را به نتیجه مطلوب می‌رساند.

وی از تلاش‌های محسن نصرپور مدیر کل مرکز گیلان و حمایت‌های سیدهادی میر عبدالعظیمی مدیر گروه تلویزیونی بسیج و فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی که موجب شدند برنامه‌ای فاخر در این عرصه ساخته شود قدردانی کرد.

مجری برنامه رزم‌آوران با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که مسابقه رزم‌آوران برای هشتمین سال در شبکه باران ساخته و از شبکه ۳ سیما نیز پخش شده است، یادآور شد: توفیقات به دست آمده نشأت گرفته از روح معنوی حاکم بر فضای این برنامه است.

وی با تأکید بر اینکه دو هدف مقدس در برنامه مذکور دنبال شد، افزود: زنده کردن لحظه‌های جاودانه آسمان مردان خاکی‌پوش و نیز نشان دادن اقتدار و عظمت میهن عزیزمان اهداف این مسابقه بوده و ارواح طیبه شهدا کمک‌یار ما بودند.

سیدرضا سیددانش گوینده رسمی صدا و سیما با ۱۸ سال سابقه است که در بیش از ۴۲۱ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به عنوان نویسنده، گوینده و تهیه کننده حضور داشته و در کارنامه خود مدیریت مراکز فرهنگی و رسانه‌ای، سرپرستی واحدهای شبکه استانی و عضویت در شورای سردبیری پایگاه‌های خبری را دارد.

/فارس

Share