پادشاهی که با skype مملکت داری می کند! +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مملکت داری یکی از مشکلترین کارها در دنیاست و انسان های خاصی می توانند از پس آن برایند اما گاهی پادشاهان یا رهبرانی پیدا می شوند که بسیار عجیب هستند و به گونه خاصی مردم خود را هدایت می کنند. پادشاه منطقه “هوهه” در جنوب غنا یکی از این افراد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مملکت داری یکی از مشکلترین کارها در دنیاست و انسان های خاصی می توانند از پس آن برایند اما گاهی پادشاهان یا رهبرانی پیدا می شوند که بسیار عجیب هستند و به گونه خاصی مردم خود را هدایت می کنند.

پادشاه منطقه “هوهه” در جنوب غنا یکی از این افراد عجیب است که خودش در آلمان زندگی می کند و مردمش را با استفاده از skype و تماس های تلفنی و چت کردن هدایت می کند. او هر شب چند دقیقه ای به همکارانش در منطقه متصل می شود و دستورات لازم را ارائه می کند.

2786091_663“شاه بانساه” مردی ۶۶ ساله است که در نزدیکی فرانکفورت زندگی می کند و برای گذران زندگی در آلمان یک مغازه مکانیک خودرو باز کرده است. او که برای تحصیلات در دوران کودکی به آلمان آمده است نمی تواند از این کشور دل بکند و در مملکت خودش به حاکمیت بپردازد.

2786089_520او پس از پدربزرگش به عنوان پادشاه انتخاب شد و حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردمی که در منطقه هوهه زندگی می کنند را هدایت می کند. او سعی می کند هر ساله حداقل ۶ بار شخصا به منطقه تحت حکومتش برود و مسائل را از نزدیک بررسی کند.

چندی پیش منزل او مورد سرقت قرار گرفت و بخشی از جواهرات پادشاهی او از جمله ۴ تاج و کمی طلا را به سرقت بردند. او در گزارش پلیس آورده است که قیمت این طلاها نزدیک به ۲۵ هزار دلار بوده است.

2786090_586

/باشگاه خبرنگاران

Share