جعفرزاده خبرداد

دولت موظف به تأمین تمام مابه‌التفاوت خدمات درمانی ایثارگران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین ۱۰۰درصد مابه التفاوت خدمات درمانی ایثارگران توسط دولت موافقت کردند.

در شرایط اقتصادی کشور،باید با هوشمندی به جذب گردشگر بپردازیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین ۱۰۰درصد مابه التفاوت خدمات درمانی ایثارگران توسط دولت موافقت کردند.

jafarzade_6703 (6)غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در توضیح جزییات این مصوبه به عنوان پیشنهاد دهنده آن در ۲۷۳ امین جلسه مجلس در روز چهار شنبه (۱۹ آذر) اظهار داشت : در اعتراض به بند (ب) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم که عدالت درمانی در بین ایثارگران شاغل، غیر شاغل و بازنشسته برقرار نمی شود، مجلس در قانون بودجه سال ۹۲و ۹۳ تدابیری انجام داد که نتوانست رضایت کامل جامعه ایثارگری را فراهم کند.

وی افزود: بنابراین در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصمیم گرفته شد که پیشنهاد بنده در صحن علنی مجلس مطرح و مبنای کار این مصوبه قرار بگیرد. وی اضافه کرد ماده ۱۳ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران مبنا قرار بگیرد مبنی بر اینکه شاغل از محل دستگاه اشتغال خود، بازنشستگان از صندوق بازنشستگی و غیرشاغلین از محل بنیاد به این شرط که آنچه که خدمات بهداشتی و درمانی که ایثارگر مورد نیازش باشد ولی دستگاه مربوطه و صندوق بازنشستگی در ضوابط خود پیش بینی نکرده و توان ارایه آن را ندارد تا سقف صددرصد، آن بخش باقی مانده را بنیاد شهید پرداخت کند.

وی در توضیح اصل ماده ۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خاطر نشان کرد از آنجایی که به دلیل اینکه در قانون بخشی از مقررات مالی دولت، پرداخت تسهیلات مسکن ضوابط آن اصلاح شده ودر ماده ۴ به دلیل اینکه ارقام اعلام شده بی نهایت به واقعیت های موجود در جامعه اختلاف داشتند حذف شد.

Share