ولایتیون دوران شاه شده اند وارث ولایت فقیه!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «ولایتی» های دیروز که عنوان ولایت برایشان جز تکسب نبود، امروز خود را وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می ‏خورند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «ولایتی» های دیروز که عنوان ولایت برایشان جز تکسب نبود، امروز خود را وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می ‏خورند!

emamپایگاه اطلاع رسانی هاشمی رقسنجانی نوشت: امام راحل(ره) در منشور تاریخی روحانیت نسبت به کاسبی ولایتیون شاه از عنوان «ولایت» هشدار دادند.

در گزیده پیام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آمده است:

در دوران مبارزه اوضاع مثل امروز نبود، هر کس صد در صد معتقد به مبارزه نبود زیر فشارها و تهدیدهای مقدس‏ نماها از میدان به در می رفت؛ ترویج تفکر «شاه سایه خداست» و یا با گوشت و پوست نمی ‏توان در مقابل توپ و تانک ایستاد و اینکه ما مکلف به جهاد و مبارزه نیستیم و یا جواب خون مقتولین را چه کسی می ‏دهد و از همه شکننده ‏تر، شعار گمراه ‏کننده حکومت قبل از ظهور امام زمان- علیه السلام- باطل است و هزاران «إن قُلت» دیگر، مشکلات بزرگ و جانفرسایی بودند که نمی ‏شد با نصیحت و مبارزه منفی و تبلیغات جلوی آنها را گرفت؛ تنها راه حل، مبارزه و ایثار خون بود که خداوند وسیله ‏اش را آماده نمود.

«ولایتی» های دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروی اسلام و مسلمین را ریخته‏ اند و در عمل پشت پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را شکسته ‏اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیش نبوده است، امروز خود را بانی و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می ‏خورند!

ما از همه روحانیون دفاع نمی کنیم، چرا که‏ روحانیون وابسته و مقدس نما و تحجرگرا هم کم نبودند و نیستند. در حوزه ‏های علمیه هستند افرادی که علیه انقلاب و اسلام ناب محمدی فعالیت دارند. امروز عده ‏ای با ژست مقدس مآبی چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب و نظام می ‏زنند که گویی وظیفه‏ ای غیر از این ندارند، خطر تحجرگرایان و مقدس نمایان احمق در حوزه‏ های علمیه کم نیست.

روحانی ‏نماهایی که قبل از انقلاب دین را از سیاست جدا می ‏دانستند و سر به آستانه دربار می‏ ساییدند یکمرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفی که برای اسلام آن همه زجر و آوارگی و زندان و تبعید کشیدند تهمت ها می زنند.طلاب جوان باید بدانند که پرونده تفکر این گروه همچنان باز است و شیوه مقدس مآبی و دین فروشی عوض شده است شکست خوردگان دیروز، سیاست بازان امروز شده ‏اند.

Share