واژگونی مینی بوس در محور سراوان -فومن ۷ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر روزگذشته در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس، ۷ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند. این حادثه ساعت ۲۳:۲۰ شنبه یک آذرماه در محور سراوان -فومن روی داد . لحظاتی پس از وقوع این حادثه که در نتیجه برخورد مینی بوس کارخانه فومن شیمی به گاردریل روی داد […]

mohamadiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر روزگذشته در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس، ۷ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
این حادثه ساعت ۲۳:۲۰ شنبه یک آذرماه در محور سراوان -فومن روی داد .
لحظاتی پس از وقوع این حادثه که در نتیجه برخورد مینی بوس کارخانه فومن شیمی به گاردریل روی داد ، از ۳پایگاه نزدیک به محل حادثه(شماره۱، شماره ۴ و شماره ۷ رشت) تکنسین های فوریتهای پزشکی به محل اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه همچون فیکس کردن سر و گردن، کنترل خونریزی، اکسیژن تراپی به کلیه مصدومین، هر ۷ مصدوم به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.
دکتر جمشید محمدی رئیس اورژانس ۱۱۵ استان ضمن مهم شمردن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط همه شهروندان عزیز، لزوم رعایت سرعت مطمئنه در طول رانندگی و رعایت اصول راهنمایی و رانندگی راضامن حفظ سلامت شهروندان دانست.

Share