گرانی جدید و وعده های تکراری مسئولین

هیچ‌گونه سهل‌انگاری در کاهش کیفیت نان پذیرفته نمی‌شود !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی منتظری با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار کرد: قرار بود افزایش قیمت نان در اردیبهشت امسال صورت گیرد اما به دلیل ملاحظاتی اکنون انجام شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،nan000013_PhotoAعلی منتظری با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار کرد: قرار بود افزایش قیمت نان در اردیبهشت امسال صورت گیرد اما به دلیل ملاحظاتی اکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اواخر سال ۹۴ باید به طرف حذف یارانه نان برویم، افزود: نان باید با قیمت واقعی عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در افزایش ۳۰ درصدی نرخ نان وضعیت کارخانه‌های آرد و نانوایی‌ها در نظر گرفته شده و با کارشناسی به مصوبات نرخ نان رسیده‌ایم.

وی با تصریح بر اینکه مردم برای هر گونه تخلف در زمینه نرخ نان با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند، ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که به دنبال آن هستیم کیفیت نان است.

منتظری با تاکید بر اینکه وزن نان برای حائز اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: هدف مهم ما صنعتی شدن نان است و به همین منظور نخستین کارخانه نان صنعتی گیلان را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط مناسب تولید آرد در گیلان یادآور شد: با توجه به شرایط خوب کیفیت آرد در گیلان هیچ‌گونه سهل‌انگاری در زمینه کاهش کیفیت نان پذیرفته نمی‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه اجرای مصوبه هیئت دولت معیار کار ما است، یادآور شد: ۲۰ درصد واحدهای نانوایی گیلان آزادپز می‌شوند.

وی هدف سازمان مذکور را سوق دادن نانوایان به طرف آزادپز عنوان کرد و متذکر شد: واقعی شدن قیمت نان هدف مهم است.

/فارس

Share