نماینده ولی فقیه در استان گیلان

همه ما بایستی با حضور همیشگی خود در صحنه، قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر افزود : مردم غیور ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ در اعتراض به ناهنجاری های به وجود آمده در کشور توسط برخی افراد، برای حمایت از رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمدند و راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور به راه انداختند.

همه ما بایستی با حضور همیشگی خود در صحنه، قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: نهم دی ماه، سالروز نمایش قدرت مردم ولایی ایران اسلامی در حمایت از نظام و ولایت فقیه است.همه ما بایستی با حضور همیشگی خود در صحنه، قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم

آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر افزود : مردم غیور ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ در اعتراض به ناهنجاری های به وجود آمده در کشور توسط برخی افراد، برای حمایت از رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمدند و راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور به راه انداختند.

وی با بیان این که مردم همیشه در صحنه استان گیلان یک روز زودتر از سایر هموطنان در هشتم دی راهپیمایی کردند، اظهار کرد : همه ما بایستی با حضور همیشگی خود در صحنه، قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم.

امام جمعه رشت در ادامه سخنانش؛ با اشاره به حمله طالبان به مدرسه ای در پیشاور و شهادت و مجروح شدن دانش آموزان مدرسه تصریح کرد : این افراد چگونه می توانند به چنین جنایتی دست بزنند و دانش آموزان را شهید و مجروح کنند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده حضرت مسیح (ع) به هموطنان مسیحی اظهار کرد : دست پرورده های آمریکا و اسراییل در سوریه ، بغداد و دیگر کشورهای اسلامی مسیحیان را می کشند، فرزندانشان را به اسارت می گیرند و می فروشند و از این طریق می خواهند مسلمانان را بدنام کنند.

امام جمعه رشت با بیان این که حضرت مسیح (ع) در برابر حکام مستبد و ثروتمندان یهود دوران خود قیام کرد، خاطرنشان کرد : امیدواریم که اسقف ها از پیامبرشان درس گیرند .

وی در ادامه خطبه با اشاره به فرارسیدن هفته وقف بیان داشت : وقف احسانی ماندگار ، سرمایه ای ملی و وسیله ای برای نجات محرومان و پرکردن شکاف طبقاتی در جامعه است .

آیت الله قربانی اضافه کرد : اوقاف و امور خیریه بایستی به گونه ای در اداره و به کارگیری سنت حسنه وقف قدم بردارد تا مردم برای انجام این احسان ماندگار، رغبت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت تعامل با واقفان اظهار داشت : مردم بایستی بدانند که وقف آنها در خدمت به نظام و رفع نیازمندی هاست.

وی همچنین ضمن تسلیت رحلت جانگدار حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد : پیشرفت های علمی ، اخلاقی، سیاسی و دینی در دنیا ، همه از برکات وجود انبیاء و ائمه معصومین است./ایرنا

Share