همایش اخلاق حرفه ای در مهندسی برای اولین بار در گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سمینار اخلاق حرفه ای در مهندسی با سخنرانی دکتر منوچهر شیبانی روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۳ در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازی استان گیلان برگزار خواهد شد. مهندس عبدالرضا قاسمیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان هدف از برگزاری این همایش را زمینه سازی توجه کلیه مهندسان و […]

Eng-Ghasemianبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سمینار اخلاق حرفه ای در مهندسی با سخنرانی دکتر منوچهر شیبانی روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۳ در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازی استان گیلان برگزار خواهد شد.
مهندس عبدالرضا قاسمیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان هدف از برگزاری این همایش را زمینه سازی توجه کلیه مهندسان و جامعه به اهمیت مباحث اخلاقی خصوصا اخلاق مهندسی و حرفه ای دانست و افزود : سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در کنار ارتقاء سطح کمی و کیفی توان و تخصص مهندسان خود با برگزاری همایش های این چنینی قصد دارد تا با معرفی فضایل انسانی و اخلاق حرفه ای گام موثری در ترویج اخلاق مهندسی بردارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با تاکید بر ضروریات و چالش های پیش روی تربیت مهندسین گفت: با همکاری نهادهای ذی ربط و خصوصا دانشگاه ها می توان به الگوهای موثر برای آموزش اخلاق مهندسی بر پایه آموزه های دینی و معنوی در موسسات و مراکز آموزش عالی دست یافت.
وی ادامه داد: عمل به قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان نه تنها باعث بهبود کیفیت ساخت و ساز می شود بلکه مروج اخلاق محوری و ارتقاء جایگاه اخلاق در موفقیت های شغلی خواهد بود
گفتنی است همایش « اخلاق حرفه ای در مهندسی» برای اولین بار در استان گیلان و به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان صبح روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۳ از ساعت ۹ الی ۱۴ در تالار اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار خواهد شد.

Share