هلاکت ۴۰ تروریست در حمله ناکام داعش به الرمادی+تصاویر(+۱۸)

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افسر پلیس استان الانبار با اعلام اینکه در حمله ناکام داعش به الرمادی ۴۰ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، گفت که شورای استانی الانبار هم ۱۰هزار تن از عشایر را برای مبارزه با حمله احتمالی دیگر داعش بسیج می‌کند.  «محمد المحمداوی» افسر پلیس استان الانبار […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افسر پلیس استان الانبار با اعلام اینکه در حمله ناکام داعش به الرمادی ۴۰ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، گفت که شورای استانی الانبار هم ۱۰هزار تن از عشایر را برای مبارزه با حمله احتمالی دیگر داعش بسیج می‌کند.

 «محمد المحمداوی» افسر پلیس استان الانبار گفت: تروریست‌های داعش از صبح دیروز به قصد سیطره بر الرمادی قصد حمله به این شهر را داشتند که به درگیری‌های شدیدی در مناطق متعدد استان منجر شد.
وی افزود: نیروهای ارتش با پشتیانی نیروهای پلیس محلی و نیروهای ضد ترورسیم، عشایر و بالگردهای عراقی توانستند مانع حمله تروریست‌ها به این شهر شدند و چهل تن از تروریست‌ها را نیز به هلاکت رساندند.
المحمداوی همچنین از شهادت «مجید الفهداوی» یک سرهنگ پلیس و سه افسر دیگر در درگیری با این تروریست‌ها در منطقه المضیق در شرق الانبار خبر داد.
افسر پلیس الانبار تاکید کرد: عناصر داعش از هشت محور به داخل استان الانبار نفوذ کردند و قصد سیطره بر مرکز استان را داشتند.
وی از وزارت دفاع و کشور عراق خواست برای مقابله با هر توطئه دیگر تروریست‌های داعش در سیطره بر الانبار و الرمادی، نیروهای اضافی به استان اعزام کند.

صباح الکرحوت رئیس شورای استانی الانبار هم با اشاره به انتقال عناصر مسلح از دیگر مناطق به الانبار و آماده شدن آنها برای حمله دیگر به الرمادی از دولت بغداد خواست برای جلوگیری از سیطره داعش بر الانبار نیرو و مهمات کافی اعزام کند.
وی در درخواستی رسمی از وزارت دفاع خواستار تشکیل یگانی نظامی از چهار گردان شامل ۱۰ هزار مبارزه از میان عشایر استان شده است تا نیروهای امنیتی را در آزادسازی استان از چنگ داعش یاری دهند.
وی با خطرناک خواندن اوضاع الانبار درباره وضعیت استان در روزهای آتی هشدار داد.

daesh658790808-34

daesh65868979

daesh65787980

daesh658797

10665836_968037669877659_4616863930065851824_n

Share