مشارکت در قتل و ضرب و جرح مردم

هفت‌ تیرکش یاسوجی در «سنگر» دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رساانی دیارمیرزا ،سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شرور و ضارب سابقه دار فراری توسط مأموران این استان در شهرستان «سنگر» استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رساانی دیارمیرزا ،سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شرور و ضارب سابقه دار فراری توسط مأموران این استان در شهرستان «سنگر» استان گیلان خبر داد.dastgiri

سرهنگ علی کاشانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از سوی مراجع قضایی به پلیس امنیت عمومی مبنی بر تحت تعقیب بودن یک شرور و ضارب فراری سابقه دار اهل یاسوج، دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط متهم فراری به شروع یک فقره قتل، ضرب و جرح و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز در سطح شهر یاسوج، مأموران تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تحقیقات مأموران محل های تردد و مخفیگاه متهم فراری در شهرستان «سنگر» استان گیلان شناسایی که پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یاسوج منتقل شد.

سرهنگ کاشانی افزود: براساس تحقیقات، این متهم جزو اراذل و اوباش معروف شهر یاسوج و از مخلان نظم و امنیت عمومی است که ضرب و جرح عمدی و تعدادی از تیراندازی های هفته های اخیر در معابر عمومی شهر نیز از دیگر اتهامات این فرد می باشد./باشگاه خبرنگاران

Share