نیروهای نظامی عراق دو روستای استان الانبار را آزاد کردند

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به گزارش پایگاه خبری عراقی ‘السومریه نیوز’، نیروهای هنگ دوم تکاور لشکر هفتم ارتش عراق سه شنبه با پشتیبانی نیروهای مردمی موفق شدند روستاهای ‘السراجیه’ و ‘المحبوبیه’ واقع در غرب شهرستان هیت استان الانبار را آزاد کنند. این مقام عراقی که خواست نامش فاش نشود، افزود: عملیات […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به گزارش پایگاه خبری عراقی ‘السومریه نیوز’، نیروهای هنگ دوم تکاور لشکر هفتم ارتش عراق سه شنبه با پشتیبانی نیروهای مردمی موفق شدند روستاهای ‘السراجیه’ و ‘المحبوبیه’ واقع در غرب شهرستان هیت استان الانبار را آزاد کنند.
81400952-6099913
این مقام عراقی که خواست نامش فاش نشود، افزود: عملیات آزادسازی این دو روستا با پشتیبانی عشایر ‘ابونمر’ صورت گرفت.

گروهک تروریستی تکفیری ‘داعش’ از اوایل تابستان امسال با کمک مالی و تجهیزاتی برخی کشورهای منطقه، بخش هایی از خاک عراق را اشغال کرده و مرتکب جنایت های زیادی در حق مردم عراق شده است.

عشایر بونمر از جمله عشایر سنی مذهب اند که به مقابله با این گروهک تروریستی پرداخته اند و داعش به تلافی این کار، صدها نفر از آن ها را به صورت گروهی قتل عام کرده است.

منابع خبری عراقی روز گذشته نیز اعلام کردند که نیروهای مردمی و ارتش عراق، منطقه ‘السجاریه’ در نزدیکی شهر ‘الرمادی’ در استان ‘الانبار’ را آزاد کردند.

/ایرنا

Share