نماز اول وقت مدیران گیلان در فرودگاه مسکو+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات اعزامی اتاق بازرگانی گیلان برای رایزنی با مقامات روس عازم این کشور شده اند و هم اکنون در فرودگاه مسکو به سر می برند. به گزارش خبرنگار دیارمیرزا حاضر در فرودگاه مسکو  ,تصاویر زیر اقامه فریضه الهی نماز اول وقت آقایان محمد حسین اصغریان معاون برنامه ریزی استانداری گیلان,سیدعلی نعیمی […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات اعزامی اتاق بازرگانی گیلان برای رایزنی با مقامات روس عازم این کشور شده اند و هم اکنون در فرودگاه مسکو به سر می برند.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا حاضر در فرودگاه مسکو  ,تصاویر زیر اقامه فریضه الهی نماز اول وقت آقایان محمد حسین اصغریان معاون برنامه ریزی استانداری گیلان,سیدعلی نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان , هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی گیلان و مهرداد شهبازی ناظر کمرگات استان گیلان  را نشان می دهد.

شایان ذکر است دکتر محمدعلی نجفی استاندارگیلان نیز بامداد چهارشنبه به این هیات ملحق می شوند و ضمن افتتاح نمایشگاه و چند دیدار رسمی با مسئولان  آستراخان پنجشنبه به کشور باز خواهند گشت.
هیات اعزامی استان گیلان به آستراخان روسیه شامل چند مدیر استانی و تجار استان گیلان می باشد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

18893584567521889358247459 18893585423661889414780477

Share