امام جمعه موقت رشت در جمع اصولگرایان

نظر نماینده ولی فقیه در استان فصل‌الخطاب نیروهای ارزشی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت، نظر نماینده ولی فقیه در استان را فصل‌الخطاب نیروهای ارزشی دانست و بیان کرد: حضور در عرصه‌های مختلف از اهداف نیروهای ارزشی در گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در دیدار جمعی از نیروهای ارزشی استان گیلان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: تمام نیروهای ارزشی گیلان در این جلسه حضور ندارند و اگر بخواهیم نیروها را فراخوان کنیم جمع هزاران نفری می‌شود.

shafiei_0739وی به سابقه درخشان نیروهای ارزشی در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: افراد نخبه و تاثیرگذار استان در دیدار با نماینده ولی فقیه حضور دارند.

شفیعی‌زاده، نیروهای مؤمن، متدین، ارزشی و انقلابی را دارای شاخص‌های اعتقاد به اسلام، ولایت‌محوری، جمهوریت و اسلام، مردم‌باوری دینی و اعتقاد به قانون اساسی دانست و بیان کرد: برخی ارزشی بودن را منحصر به‌خود می‌دانند.

امام جمعه موقت رشت، انجام فعالیت‌های سیاسی را یکی از کارکردهای نیروهای ارزشی گیلان خواند و بیان کرد: فضا در موضوع‌های مختلف برای فعالیت نیروهای ارزشی بسیار است.

وی بر شناخت نیروهای ارزشی نسبت به همدیگر تاکید کرد و گفت: نیروهای ارزشی باید در موضوع‌های نظام با همدیگر هماهنگی داشته باشند.

* نیروهای ارزشی نباید انحصارگرا باشند

شفیعی‌زاده با تأکید بر اینکه چتر نیروهای ارزشی را نباید محدود کرد، یادآور شد: جریان ارزشی منحصر به گروه خاصی نیست و افرادی که خود را ارزشی می‌دانند نباید انحصارگرا باشند.

امام جمعه موقت رشت به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری اشاره کرد و افزود: آغوش نظام نسبت به افراد متعهد به انقلاب، نظام و اسلام باز است.

وی پویایی انقلاب را به دلیل جذب حداکثری دانست و خاطرنشان کرد: ولایت‌محوری از شاخص‌های اصلی نیروهای ارزشی است.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه بدون اعتقاد به ولایت نمی‌توان ارزشی بود، اظهار کرد: فعالیت نیروهای ارزشی در استان‌ها با محوریت نماینده ولی فقیه است.

امام جمعه موقت رشت، نظر نماینده ولی فقیه در استان را فصل‌الخطاب نیروهای ارزشی دانست و بیان کرد: حضور در عرصه‌های مختلف از اهداف نیروهای ارزشی در گیلان است.

/فارس

Share