ندیمی:یکی از راههای نجات اقتصاد ایران رونق بازار سرمایه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ،گفت: باعضویت بورس کالا در اتحادیه الکترونیکی بین بورسی می توان چشم انداز امید بخشی را برای آینده اقتصاد و مشارکت مجامع مختلف در بازار سرمایه کشور متصور شد.

تخصیص 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بخش‌ کشاورزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ،گفت: باعضویت بورس کالا در اتحادیه الکترونیکی بین بورسی می توان چشم انداز امید بخشی را برای آینده اقتصاد و مشارکت مجامع مختلف در بازار سرمایه کشور متصور شد.nadimi9256 (16)

ابوذر ندیمی در خصوص تاثیرات عضویت بورس کالا در اتحادیه الکترونیکی بین بورسی، گفت: به طور طبیعی بعد برون مرزی هر حوزه اقتصادی می تواند به غنا و گسترش دامنه اقتصاد کشور بیانجامد.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: عضویت بورس کالا در اتحادیه الکترونیکی بین بورسی و بین المللی شدن بورس ایران می تواند از جهت آینده اقتصاد و مشارکت مجامع مختلف امید بخش باشد اما اینکه ما چقدر بتوانیم متناسب با فضای بین المللی عمل کنیم مهم است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه توسعه روابط بین المللی بازار سرمایه ایران و  ارتباط این بازار با بازارهای جهانی زمینه ساز توسعه اقتصادی خواهد شد، افزود: یکی از راههای نجات اقتصاد ایران رونق بازار سرمایه است و  با توجه به اینکه  کشورهای صنعتی در رونق بازار سرمایه، عملکرد موفقی داشته اند ، توسعه روابط بین المللی بازار بورس نقش مهمی در اقتصاد خواهد داشت.

ندیمی با اشاره به بازدید اخیری که از بورس یونان داشته اند، تصریح کرد: در این بازدید با هماهنگی انجام شده با کمیسیون اقتصادی مجلس یونان و همچنین در نشست با دست اندرکاران بورس یونان ،تلاش می کنیم موانع و محدودیت ها را رفع کنیم که انجام این کار درکوتاه مدت طبیعتا مشکلات خاص خود را دارد.

اعضای اتحادیه الکترونیکی بین بورسی(IEU) در بعدازظهر دومین روز نشست بین‌المللی این اتحادیه در تهران، توافق‌نامه عضویت بورس کالای ایران را در این نهاد بین‌المللی امضا کردند و بر این اساس بورس ایران بین المللی شد./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share