سخنگوی وزارت ارشاد

موسیقی رپ ترویج بی‌بند و باری است ;مجوزی نمی‌دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری گفت: موسیقی رپ ترویج بی‌بند و باری است و مجوزی برای اجرای آن در کشور نمی‌دهیم. برای کنسرت یانی در تهران هنوز درخواست رسمی از ارشاد نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری گفت: موسیقی رپ ترویج بی‌بند و باری است و مجوزی برای اجرای آن در کشور نمی‌دهیم. برای کنسرت یانی در تهران هنوز درخواست رسمی از ارشاد نشده است.th

حسین نوش آبادی در نشست خبری گفت: مشکلی با موسیقی سنتی و پاپ نداریم.

او گفت: حضور چهره های فاخر موسیقی مطرح جهان مانند یانی می تواند در حوره تعاملات دیپلماسی فرهنگی هنری حائز اهمیت باشد و وزارت ارشاد با این گونه تعاملات مخالفتی ندارد؛ از این رو افرادی که می خواهند چنین برنامه هایی در کشور برگزار کنند باید درخواست کتبی خود را به ارشاد بفرستند و در صورت عدم وجود موانع مجوز این فعالیت ها صادر می شود.

نوش آبادی در خصوص شیوه نامه مشترک پلیس و وزارت ارشاد گفت: این شیوه نامه هنوز نهایی نشده است اما به زودی در راستای اجرای بهتر برنامه های فرهنگی و هنری به امضا میرسد؛ هدف از این شیوه نامه این است که ضوابط مشخصی را در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری تعیین کنیم و از بروز برخی حوادث که در حاشیه کنسرت ها ایجاد می شود جلوگیری بعمل آید علاوه بر آن این شیوه نامه می تواند کیفیت برگزار ی کنسرت ها را افزایش دهد.

او گفت: در گذشته برخی از کنسرت ها کنسل می شد و قطعا این شیوه نامه مسیر راه را در این زمینه روشن می کند و از برخوردهای سلیقه ای جلوگیری می کند./نسیم آنلاین

Share