عضو شورای شهر رشت

اعضای شورای شهر با بزرگان استان تعامل بیشتری داشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزان تاکید کرد: از همه دوستان شورا خواهش می کنم با ارکان نظام مقدس اسلامی در استان تعامل و همکاری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا موسوی روزان، در جلسه شورای شهر رشت ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که بهره آن به همگان می رسد، همان بسیجی که امام فرمودند؛ دعا کنید که خداوند مرا  با بسیجیانم محشور فرماید، بسیجی که به فرموده رهبر معظم انقلاب نماد آگاهی یک ملت است، راه و رسمش شهادت طلبی است.

rozan-0536وی  افزود: بسیج مدرسه عشق است، در طول جنگ بیش از ۸۵ هزار شهید تقدیم اسلام نمود، در بحران ها بازوی اجرایی ولایت فقیه بوده و در همه صحنه های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کرده است.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: بسیج پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی دارد و تا انقلاب اسلامی هست، بسیج هم خواهد بود و در دنیای امروزی بیش از هر زمان دیگری به ایمان، اعتقاد و عمل بسیجی نیاز داریم.

روزان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخود واجب می دانم که از آبرو و حیثیت همه دوستان عزیز شورا در هرمکان و در هر زمان دفاع نمایم، چراکه آبروی دوستان شورا را آبروی خودم تلقی می کنم و حاضر نیستم  کوچکترین لطمه ای به ایشان وارد شود.

عضو شورا ابراز کرد: شورای شهر به اندازه کافی آسیب دیده است و هیچکدام از ما نباید اجازه دهیم که یکبار دیگر خطرهای جدی شورا را تهدید کند.

وی افزود: اختلاف سلایق طبیعی است ولی نباید این اختلاف موجب قهر و جدایی بین اعضای شورا شود و البته مردم نیز  به شدت مراقب گفتار و کردار ما هستند.

روزان تاکید کرد: از همه دوستان شورا خواهش می کنم با ارکان نظام مقدس اسلامی در استان تعامل و همکاری داشته باشیم؛ در راس آنها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر، استاندار محترم به عنوان رئیس دستگاه اجرایی و روسای دستگاه های قضا، امنیتی ، اطلاعاتی، نظارتی، نمایندگان مجلس و دیگر دستگاه های اجرایی و شخصیت های روحانی و دانشگاهی که یقینا نیازمند تعامل با ایشان هستیم.

عضو شورا تصریح کرد: شورا برای پیشبرد اهداف خود به این تعامل نیاز دارد و نفعش به مردم می رسد و مشکلات بهتر حل می گردد، اما اگر خدای ناکرده با هرکدام از اینها دچار چالش شویم در توسعه شهر عقب می افتیم.

وی ابراز کرد: بیش از یک سال از عمر شورا می گذرد، بودجه سال بعد باید بهتر از امسال بسته شود و هم اکنون شهرداری در حال آماده کردن بودجه سال ۹۴ است.

روزان همچنین گفت: درآمدهای پایدار را از یاد نبریم، طرح های عمرانی و پروژه های عمرانی باید پیش بینی شودکه مردم آن را لمس نمایند، جذب سرمایه گذار و زیباسازی شهر را نیز نباید فراموش کرد.

وی همچنین ابراز کرد: به وضعیت حقوقی و رفاهی پرسنل باید بیشتر توجه شود تا برای پایان سال  بتوانیم در بالاترین سطح به بودجه پیش بینی ۲۸۳ میلیارد تومانی نزدیک شویم.

روزان در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری رشت ۳۸ روز است که با سرپرست اداره می شود و مردم شهر در انتظار هستند هرچه سریعتر انتخاب شهردار صورت گیرد.

/ روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت

Share