سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی

مقصر تمام مشکلات ملوان شخص سیروس محجوب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد احمدزاده سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی معتقد است مقصر تمام مشکلات این باشگاه شخص سیروس محجوب است، چراکه هرگز اجازه نداد باشگاه سازماندهی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی معتقد است مقصر تمام مشکلات این باشگاه شخص سیروس محجوب است، چراکه هرگز اجازه نداد باشگاه سازماندهی شود و هم مالک بود و هم مدیر و حالا هم باید جوابگوی و ضعیت بسیار بد ملوان باشد.228202-320

عملکرد ملوان در نیم فصل اول را چطور ارزیابی می کنید؟
عملکرد ملوان در نتیجه گیری که مشخص است؛ به هیچ عنوان خوب نبوده و کیفیت بازی های تیم هم نمی تواند رضایت بخش باشد. من بازی های ملوان را در این فصل دنبال می کردم و فقط در سه بازی مقابل پرسپولیس،‌ استقلال و سپاهان ملوان بوی ملوان می داد اما در بقیه بازی ها کیفیت خوبی نداشت که نشان می دهد ملوان خودش نبود و برای تیم های دیگر بی آزار بود.

به نظر شما مشکل کجا بود؟
تمام مشکلات به مسائل فنی بر نمی گردد و فکر می کنم مسائل دیگر هم در این وضعیت تاثیر گذار بود. ملوان در نیم فصل اول نظم همیشگی را در اداره تیم نداشت و نظم و انضباط تیمی و دیسیپلین همیشگی را ندیدیم. ملوان همیشه به نظم و انضباط متکی بوده اما اتفاقاتی افتاد که مربی هیچ کنترلی روی تیمش نداشت چون کسی تیم را در اختیار نداشت. ملوان در نیم فصل اول شالوده اصلی اش که نظم و انضباط و دیسیپلین بوده را نداشت و این مسئله به توانایی بازیکنان بر نمی گردد. به نظر من چون انضباط وجود نداشته، باعث یک سری بی برنامگی ها می شود. در واقع ملوان امسال یک جورهایی هرج و مرج داشت که مسئولین تیم باید آن را سروسامان بدهند.

سیروس محجوب به عنوان مالک باشگاه چقدر در این مشکلات و نتایج تیم مقصر است؟
مشخصا چون خودش معمولا تماشاگران را مخاطب قرار می داد و بیشترین مصاحبه را می کرد و ندیدیم که مدیر عامل صحبت کند و اصلا معلوم نشد که مدیر عامل باشگاه چه کسی است و همیشه محجوب مصاحبه می کرد، باید خودش جوابگو باشد. محجوب همه تماشاگران را مخاطب قرار می داد و به مربی تذکر می داد و نوید روزهای خوب آینده را می داد یعنی اینکه غیر از اینکه مالک بوده، مسئول اول باشگاه هم بوده و باید جوابگو باشد چون کسی را به بازی نگرفت.

اشتباه محجوب چه بود؟
محجوب می خواست هم مالک باشد و هم مدیر و چون تجربه نداشت ملوان به این روز افتاد. محجوب مقصر اول و آخر است و هیچ جوری نمی تواند فرار کند و مشخصا جوابی هم به تماشاگر نمی دهد. فقط باید امیدوار به نیم فصل دوم بود که اینقدر امیدوارانه صحبت می کند،‌چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر واقعا محجوب می خواهد به کارش ادامه دهد و تیم را نگه دارد، چقدر می تواند سرمایه گذاری کند و چقدر توان دارد.

بازیکنان سرباز هم که مشکل جدید ملوان است اینطور نیست؟
بله، بازیکنان سرباز هم هیچ کمکی نمی توانند به ملوان کنند و برای ملوان خیلی سخت است. برای سرمایه گذاری که با این همه ادعا آمده، الان که بازیکن سرباز نیست، باید دست به جیب کند و خرج کند. همه باید دست به دست هم دهند و کمک کنند چون محجوب به تنهایی قادر نیست تغییرات ایجاد کند.

در این شرایط چه راهکاری را پیشنهاد می دهید؟
محجوب باید در کادر مدیریتی باشگاه از آدم های قوی استفاده کرده و روی تیم سرمایه گذاری کند و چند بازیکن خوب را جذب کند تا نتایج خوبی کسب کنند. خود محجوب می داند که شرایط سخت است و در نیم فصل دوم باید عکس العمل خیلی بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشد. همه ملوانی ها منتظرند و دوست ندارند ملوان به دست آدمی که نه ملوانی بوده و نه عرق به ملوان را داشته از گردونه خارج شود. محجوب الان مالک ملوان است و باید نشان دهد تا چه اندازه ای می خواهد که ملوان از این وضعیت خارج شود. ما هم منتظریم و امیدواریم که این توانایی را از خودش نشان دهد.

ملوان به لیگ یک سقوط می کند؟
اگر به این شکل ادامه دهد، چاره دیگری نمی ماند. اگر ملوان مثل نیم فصل اول باشد، این اتفاق می افتد اما باید امیدوار بود و دید که در نیم فصل دوم مسئولین تعهدات خود نسبت به ملوان را انجام می دهند یا نه، اگر انجام دهند، بچه ها همه جان شان را می دهند تا تیم موفق شود. اگر در چند پست که ضعف دارند بازیکن خوب بگیرند، می توانند موفق شوند البته کار خیلی سختی است.

اگر ملوان به لیگ یک سقوط کند، محجوب را می توانید ببخشید؟
من همین الان هم نمی توانم محجوب را ببخشم. چون تا الان هم ملوان درست مدیریت نشده و همین الان هم ایشان زیر سئوالات فراوان است. محجوب از الان بیاید و مشکلات ملوان را حل کند و اگر نمی تواند، خیلی زود برای ماندن یا نماندن خودش باید تصمیم بگیرد. محجوب اگر می تواند مشکلات را حل کند بماند اما اگر توانایی ندارد که ۶ بازیکن خوب بگیرد، اصلا لزومی ندارد که بماند. مسئولین به فکر باشند، همه امید ملوان به بازیکنان سرباز بود و تا الان فقط از مالک باشگاه و عده و وعید شنیده ایم. ایشان باید یک مدیر قوی بیاورد و به او اختیار تام بدهد تا این تیم را سازماندهی کند چون هیچی در باشگاه سر جای خودش نیست. مالک باشگاه نباید در مدیریت دخالت کند و تا حالا هم یک تصمیم درست برای ملوان نگرفته است./ایلنا

Share