مسئول دفتر هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی

معیار انتصابات بر اساس عملکرد رؤسای واحد ها و بدور از مسائل سیاسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یاسر هاشمی، مسئول دفتر هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معیارانتصابات بر اساس عملکرد رؤسای واحد ها بدور از مسائل سیاسی و تنها بر اساس توانایی ها و ظرفیت های افراد خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یاسر هاشمی، مسئول دفتر هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و چهارمین جلسه شورای رؤسای واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، با اشاره بر اساس نامه جدید هیأت امنا و تقویت بعد نظارتی آن، اذعان داشت: در راهبرد اصلی دانشگاه با توجه به سیاست کم کردن تکیه بر شهریه، بودجه جدید در سال آینده پیش بینی شده است و در بودجه سال آینده ۱۶% به درآمد های خارج از شهریه اختصاص یافت و با این برآورد نباید فعالیت های آموزشی دانشگاه در جهت درآمد زایی کنار رود بلکه باید طرح های دانش بنیان و شرکت های اقتصادی طوری عمل کنند که در راستای مأموریت های دانشگاه آزاد اسلامی باشند.
P1040985مهندس هاشمی، ادامه داد: هدف ازوجود و تأسیس دانشگاههای آزاد اسلامی در شهرها، تأثیر آنها در بهبود کارهای استانهاست و باید این احساس در مردم بوجود آید تا وجود دانشگاههای آزاد اسلامی در جهت رفع مشکلات آنان بوده و با وجود افراد متخصص و آزمایشگاههای مدرن و دیگر ظرفیت های موجود در واحد های دانشگاهی ، باید نیازها و معضلات موجود در استانها شناسایی شده و در جهت رفع این مشکلات توجه ویژه و اقدامات لازم انجام شود.
مسئول دفتر هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حسابرسی در واحد های دانشگاهی را در دستور کار هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، حسابرسی واحدها است و باید واحد ها نسبت با اصلاح سیستم حسابداری خود اقدام کنند در این راستا معاونین اداری ومالی واحد های دانشگاهی باید از بین افراد متخصص و با تجربه انتخاب شوند.
وی، با تأکید بر توجه به برنامه و بودجه و طرح استراتژیک دانشگاه، اظهار کرد: رؤسای واحد های دانشگاهی باید با دقت و حساسیت زیاد نسبت به پیش بینی بودجه اقدام کنندوتوجه به این مسئله در استانها توضروری است.
مهندس هاشمی، افزود: معیارانتصابات بر اساس عملکرد رؤسای واحد ها بدور از مسائل سیاسی و تنها بر اساس توانایی ها و ظرفیت های افراد خواهد بود.
دکتر سهراب کردرستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز در این جلسه، ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های این واحد دانشگاهی ارائه داد و سپس رؤسای واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان حاضر در جلسه ، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

Share