باتوجه به پایان مسابقات

معرفی نفرات برتر مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا تیم های برتر مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های آزاداسلامی استان گیلان در رشته کاراته که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شده بود معرفی شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا تیم های برتر مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های آزاداسلامی استان گیلان در رشته کاراته که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شده بود معرفی شدند و قهرمانی این دوره از مسابقات به ترتیب به رشت ، انزلی و لنگرود رسید.
مسئول برگزاری مسابقات دراین خصوص گفت: در این دوره ۳۰ نفر از ۵ شهرستان انزلی ، رشت ، لاهیجان ، فومن و لنگرود شرکت کرده که مقام اول را رشت ، مقام دوم را انزلی و مقام سوم را لنگرود کسب کردند.
احمد احمدی همچنین افزود: در کاتای انفرادی سعید گودرزوند از رشت اول ، نعیم بافت کار از لاهیجان دوم ، آروین باقری از انزلی و طاها گیلان پور فومن به طور مشترک سوم شدند.
وی همچینن به نفرات برتر رده ها دیگر این سری از مسابقات نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد : در ۸۴+ علیرضا نویدی از لنگرود ، در ۸۴- آروین باقری از انزلی ، در ۷۵- نیما شافعی از انزلی ، در ۶۷- رضا تبار از رشت ، ۶۰- مجید رحیمی از رشت و ۵۵- سینا یاری راد نیز از رشت توانستند مدال طلا را به خود اختصاص دهند .
مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در پایان سخنان خود همچنین اظهارداشت :مسابقات تیمی در قالب گروهای ۷ نفره بوده که دانشگاه لنگرود با ۲ نفر شرکت کردند و قابل ذکر است که مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی کاراته برگزار و نفرات براساس امتیاز انتخاب شدند.
IMG_0030 IMG_0037

IMG_0038

مقام اول دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

مقام اول دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

مقام دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

مقام دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

 

مقام سوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

مقام سوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

Share