معرفی الماس نتراشیده گیلانی بعنوان ستاره‌ المپیک ریو ۲۰۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سایت voetbalzone در گزارشی ویژه به بررسی شرایط ۵۰ بازیکن جوان و زیر ۲۱ سال حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی پرداخت که از این جمع، نام علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی نایمخن هلند نیز در این لیست دیده می‌شود. نویسنده این سایت در تشریح وضعیت ملی‌پوش ایرانی نوشت: «جهانبخش از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سایت voetbalzone در گزارشی ویژه به بررسی شرایط ۵۰ بازیکن جوان و زیر ۲۱ سال حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی پرداخت که از این جمع، نام علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی نایمخن هلند نیز در این لیست دیده می‌شود.jahanbakhsh

نویسنده این سایت در تشریح وضعیت ملی‌پوش ایرانی نوشت: «جهانبخش از آن دست جوانان مستعدی است که در تیم نایمخن فراتر از انتظار ظاهر شده و بعد از حضور در اولین جام‌جهانی‌ خود در سن ۲۰ سالگی، مشتریان زیادی هم داشت اما باشگاه هلندی برای اینکه نمی‌خواست الماس نتراشیده ایرانی‌‌اش را ارزان بفروشد، درخواست بالایی از مشتریان داشت اما حالا با ماندن تنها یک سال از قرارداد جهانبخش به نظر می‌رسد او را باید تا چندی دیگر در تیمی بزرگ دید چون نایمخن توانایی رقابت مالی با بزرگان اروپا را ندارد. جهانبخش با توانایی‌های فنی بالقوه، در حال حاضر تنها امید طرفداران NEC برای بازگشت به سطح اول فوتبال هلند محسوب می‌شود و مسلماً اگر ایران بتواند به المپیک ریو صعود کند با کاپیتان خود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت».

اما اینکه جهانبخش در کنار چه بازیکنانی به عنوان ستاره‌های آتی المپیک ۲۰۱۶ معرفی شد هم در نوع خود جالب توجه است چون در این فهرست بازیکنانی هستند که هر یک در حال حاضر پیشنهادی بالغ ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو (۲۵۰ میلیارد تومان) دارند. پاول پوگبا ملی‌پوش فرانسوی یوونتوس از جمله این بازیکنان است که در صدر فهرست ستاره‌های المپیک قرار دارد. رافائل واران دیگر هم‌تیمی او در باشگاه رئال‌مادرید نیز نامش در این فهرست مشاهده می‌شود. دو بازیکنی که با فرانسه جام‌جهانی‌ درخشانی را سپری کردند و در تیم‌های مطرح خود، بازیکنان کلیدی محسوب می‌شوند. روملو لوکاکو (مهاجم بلژیکی اورتون)، آلکس اوکلند چمبرلین (ملی‌پوش انگلیسی آرسنال‌)، آدام ماهر (آیندهوون)، رافینیا (بارسلونا)، خسه رودریگوئز (رئال‌مادرید)، سعاد کلاسنیاک (ملی‌پوش بوسنیایی شالکه‌)، ماتیاس ناستاسیچ (منچستر سیتی)، بن دیویس (تاتنهام)، داوی کلاسین (آژاکس)، فیلیپ آندرسون (لاتزیو)، مائورو ایکاردی (اینترمیلان)، لوکاس سیلوا (کروزیرو)، جولیان دراکسلر (شالکه)، ایکر مونیان (آتلتیک بیلبائو)، سرجی آئویر (پاری‌سن‌ژرمن‌)، خوان ایتوربه (رم‌) و… از جمله ستاره‌های جوان و زیر ۲۱ سال حال حاضر دنیا هستند که کارشناسان فوتبال اروپایی آنها را ستاره‌های آتی این رشته ورزشی می‌نامند.
با این تفاسیر می‌توان گفت بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مشتری علیرضا جهانبخش باشند چون بنا بر اعلام سایت مذکور، از قرارداد علیرضا با نایمخن تنها یک سال باقی‌ مانده و بعید به نظر می‌رسد باشگاه هلندی بخواهد با اتمام این مدت، جهانبخش را بدون هیچ سودی به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

خبرانلاین/

Share