تغییرات جدید در میراث فرهنگی

معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در این مراسم با اشاره به توانمندی های گیلان در حوزه میراث فرهنگی اظهار داشت:در سالهای اخیر اقدامات بسیاری در زمینه احیا و بازسازی میراث کهن گیلان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدرضا باقریان به سمت معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان منصوب شد.

رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در این مراسم با اشاره به توانمندی های گیلان در حوزه میراث فرهنگی اظهار داشت:در سالهای اخیر اقدامات بسیاری در زمینه احیا و بازسازی میراث کهن گیلان انجام شده و کارکنان این اداره در رسیدن به این موفقیت تلاش بسیاری نموده اند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به امر گردشگری و ایجاد نشاط عمومی دارد،اذعان داIMG_2656شت:هم اکنون در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ،تخصص گرایی مورد توجه است و سعی شده تا در حد امکان متخصصین امر در راس اجرا قرار گیرند. این مسوول خواستار همت هرچه بیشتر کارکنان این اداره برای احیا و حفظ میراث فرهنگی گیلان شد و تصریح کرد: نتیجه این تلاشها در رسانه ها منعکس گردد تا به تنویر افکار عمومی منجر شود.

وی بر ضرورت اجرای فعالیت های زیر بنایی در جهت بهبود روند توسعه استان تاکید نمود.

علیزاده با اشاره به اهمیت و جایگاه جشنواره ها و نمایشگاه ها در معرفی جاذبه های استان،از چاپ و نشر در این حوزه بعنوان اثری ماندگار یاد کرد و گفت:آثار مستند قابل نشر و تکثیر در ایام آتی خواهند بود.

در پایان مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از زحمات مجید اخوان معاون اسبق این اداره کل با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد و محمدرضا باقریان را بدین سمت منصوب نمود.

Share