به دلیل عدم اخذ مجوز

مصرف ۹ فرآورده‌ غذایی در گیلان ممنوع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: مصرف ۹ فرآورده غذایی غیرمجاز با نام‌های تجاری مختلف ممنوع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: مصرف ۹ فرآورده غذایی غیرمجاز با نام‌های تجاری مختلف ممنوع شده است.mive

علی علاسوند افزود: سبزیجات و پیاز سرخ شده با نام تجاری «همشهری»، سبزی تازه با تام تجاری «مهمان»، سبزیجات تازه و پیاز سرخ شده با نام تجاری «تر و تازه» و سبزیجات تازه و پیاز سرخ شده با نام تجاری «ماه بانوی باران» ممنوع است.

وی ادامه داد: مصرف انواع سبزیجات، پیاز سرخ شده، سیر سرخ شده، زیتون پرورده، ماست بورانی بادمجان با نام تجاری «محمودی»، دوشاب برنج با نام تجاری «ملکه»، رشته خشکار با نام تجاری «گیل لاکو» و «لورنرو»، انواع میوه فرآوری شده و لواشک با نام تجاری «کاوشگران شکوه سبز» هم ممنوع است.

این مسئول دلیل ممنوعیت مصرف فرآورده‌های غذایی مذکور را نداشتن مجوزهای بهداشتی لازم در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: از شهروندان گیلان می‌خواهیم از مصرف این محصولات غیرمجاز که در این استان عرضه می‌شود، خودداری کنند.

/فارس

Share