مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان بیان می کند:

مصرف روزانه بنزین در گیلان چقدر است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فردین چراجی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ظهر امروز در جلسه فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به مصرف بنزین در این استان اظهار کرد: در هشت ماه گذشته روزانه بین دو تا ۲.۵ میلیون لیتر بنزین در گیلان به مصرف رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فردین چراجی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ظهر امروز در جلسه فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به مصرف بنزین در این استان اظهار کرد: در هشت ماه گذشته روزانه بین دو تا ۲.۵ میلیون لیتر بنزین در گی۱۳۹۳۰۱۲۲۰۰۰۳۶۸_PhotoAلان به مصرف رسیده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور بیش از ۲۰۹ میلیون و ۳۶۱ هزار لیتر بنزین در گیلان صرفه‌جویی شده است، تصریح کرد: گیلان جزو استان‌های امین سوخت مورد نیاز است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان تامین و توزیع سوخت برای استان، صنایع‌ کم‌مصرف و پرمصرف را وظیفه اصلی این شرکت برشمرد و یادآور شد: با توجه به فصل سرما و نیاز مردم به مصرف سوخت نفت، از ابتدای سال تا نیمه نخست آذر ماه جاری معادل ۱۰ میلیون و ۴۵۳ هزار لیتر به مناطق صعب‌العبور و کوهستانی گیلان ارسال شد که این میزان ۵۰ درصد سهمیه اختصاص یافته به مناطق مذکور را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نفت سفید مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر توسط ۵۵ نمایندگی فعال فرآورده‌های نفتی این مناطق ارسال و ذخیره‌سازی می‌شود، خاطرنشان کرد: در گیلان ۱۴۲ هزار و ۶۴۱ نفر مصرف‌کنندگان نفت سفید هستند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۶۳۸ خانوار در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور استان زندگی می‌کنند.

چراجی از کسب رتبه نخست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در گزینه‌های اعتماد ارباب رجوع و رفتار کارکنان خبر داد و متذکر شد: رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات دستگاه‌های اجرایی در چهار بخش، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات، اعتماد، رفتار کارکنان و فضا و تجهیزات مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته است./فارس

Share