استاندار گیلان اعلام کرد

مشکلات تیم داماش و شرکت های متعلق به گروه آریا برطرف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، استاندار گیلان گفت : مذاکرات مثبت و امیدبخشی درخصوص تعیین تکلیف تیم فوتبال داماش و شرکت های متعلق به گروه آریا انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، استاندار گیلان گفت : با عنایت قوه قضاییه، مشکلات تیم داماش بزودی برطرف می شود.

najafi_9872محمد علی نجفی روز یکشنبه در حاشیه دیدار بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: به دنبال سفر معاون اول قوه قضائیه به استان گیلان در روز گذشته، مذاکرات مثبت و امیدبخشی درخصوص تعیین تکلیف تیم فوتبال داماش و شرکت های متعلق به گروه آریا انجام شد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام محسنی اژه ای در این زمینه دستورات ویژه ای صادر کرد که بعد از به نتیجه رسیدن این اقدامات، جزئیات آن به اطلاع طرفداران تیم داماش و مردم گیلان خواهد رسید.

استاندار گیلان گفت : تیم فوتبال داماش یکی از تیم های با سابقه و مردمی استان بشمار می رود که هم اکنون به دلیل مشکلات مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

نجفی تصریح کرد : این مشکلات موجب نگرانی ورزش دوستان و جوانان استان شده که در تلاشیم با عنایت قوه قضائیه این نگرانی ها را هر چه زودتر بر طرف کنیم .

تیم داماش گیلان هم اکنون با انجام شش بازی و ۱۰ امتیاز، در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) قرار دارد.

/ایرنا

Share