شریعتمداری در نشست اصولگرایان اصفهان

«مرگ برآمریکا»شناسنامه اصولگرایان است/ جنگ جنگ تا رفع فتنه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرمسئول روزنامه کیهان در نشست ماهانه اصولگرایان اصفهان به تبیین مهمترین شاخصه‌های اصولگرایان و همچنین مهمترین فاکتورهای رفتاری اصلاح‌طلبان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرمسئول روزنامه کیهان در نشست ماهانه اصولگرایان اصفهان به تبیین مهمترین شاخصه‌های اصولگرایان و همچنین مهمترین فاکتورهای رفتاری اصلاح‌طلبان پرداخت.

shariat30000062_PhotoA حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز در نشست اصولگرایان اصفهان و جمع رجال سیاسی و مدیران ارشد این استان اظهار کرد: ما امروز در شرایط بسیار سختی قرار داریم و در حال عبور از عقبه‌ای دیگر از عرصه‌ سختی هستیم که قبلا به لطف خدا پشت سر گذاشتیم.

وی بیان کرد: شرایط خطیر است اما خطرناک نیست و عده‌ای اصرار به تعریف کردن و جلوه دادن شرایط به نحو خطرناک هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: زوال و زایش هر دو ممکن است با تنش همراه باشد ولی خطرناک نیست، اگر انقلاب اسلامی در گذر ایام و مسیر حرکت خود نقشش کمرنگ شده بود پس چرا کینه نظام سلطه روز به روز نسبت به آن بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: بر طبق توصیه‌ای از فرمایشات رهبر انقلاب نشست و گردهمایی جامعه اصولگرایان و انقلابیون هر چند کم و اندک حتی به صورت ماهانه و هفتگی موضوعیت دارد و اثرگذار است.

* بالا بردن پرچم انقلاب مهمترین وظیفه جامعه اصولگرایان است

شریعتمداری تأکید کرد: بسیاری از اتفاقات و رخدادهایی که ممکن است در دوری از همدیگر پدید آید، با نزدیک شدن به هم و برگزاری نشست‌های مشترک از بین می‌رود نتیجه مؤثر این کار از بین رفتن توطئه‌ها و فتنه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: درگیری ما با نظام سلطه که ابعاد و شاخصه‌های متفاوت دارد نشأت گرفته از تمایزات ماهوی اسلام ناب محمدی و خوی استکباری است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: امروز شعار اصلی ما جنگ جنگ تا رفع فتنه است، جنگ ما با نظام سلطه هرگز تمام نشده است فقط میدان و عرصه مبارزه متفاوت شده و تا زمانی که نظام سلطه بر خوی استکباری‌اش باقی است و ما خواهان استقرار اسلام ناب محمدی هستیم جنگ ادامه دارد.

وی ابراز کرد: دشمن چشم دیدن هیچ یک از ایرانیان را ندارد دوختن چشم به دورترین نقطه دشمن حاکی از بصیرت است، اگر پرچم انقلاب و مبارزه با استکبار بالا باشد کسانی که غرض و مرض دارند جرأت خودنمایی پیدا نمی‌کنند.

شریعتمداری با بیان اینکه همواره شعار «مرگ بر آمریکا» جزو شناسنامه اصولگرایی است گفت: درگیری نظام اسلامی با نظام سلطه و استکبار جهانی بر سر مسائل جزئی نیست بلکه ریشه ماهیتی دارد و تا زمانی که استکبار از خوی سلطه‌گری خود و یا ما از اسلام ناب محمدی دست برنداریم این جنگ تمام نخواهد شد.

* تدبیر ولی فقیه مانع از اجازه واکس زدن چکمه استکبار توسط عده‌ای شد

وی با بیان اینکه تدابیر رهبری در طول سال‌های پس از انقلاب همواره برای این نظام دارای خیرها و برکاتی بوده است گفت: متأسفانه نگاه عده‌ای صرفاً به غرب باعث شده بود که توهمی چون دوست بودن استکبار نسبت به ملت ایران ایجاد شود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار کرد: مهمترین نتیجه مذاکرات هسته‌ای در ماه‌های اخیر این بود که بر همگان ثابت شد آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی در ادامه فتنه ۸۸ را خیلی عظیم دانست و گفت: دشمن و استکبار جهانی برای سرنگونی حکومت و نظام اسلامی برنامه ویژه‌ای دارد و بر طبق نظریات تئورسین‌های غربی اختلاف و تفرقه در بین جامعه اصولگرایان بدترین ضربه را می‌زند که باعث سوءاستفاده غربی‌ها و دشمنان از این خلأ می‌شود.
/فارس

Share