حادثه عجیب و تامل برانگیز

مرد جوانی که در شیار جاده خوابید و زیر آسفالت مدفون شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرد جوان زمانی که میان شیار جاده می‌خوابید، نمی‌دانست عملیات راهسازی، او را زنده به گور خواهد کرد و جسد مرد جوان از سوی دانش‌آموزان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هفته گذشته دانش آموزان مدرسه ای در منطقه طرق مشهد هنگام بازگشت از مدرسه متوجه سر مردی شدند که از حاشیه جاده بیرون بود. آنها با مشاهده این صحنه هراسان به مدرسه بازگشته و موضوع را به مسئول مدرسه اطلاع داده و مدیر مدرسه همراه یکی از دانش آموزان به محل کشف سر آمد و پس از اطمینان از صحت ادعای دانش آموزان، موضوع را به پلیس خبر داد.635530204190545975

ماموران پس از اطلاع، راهی محل مورد نظر شده و در نخستین فرضیه احتمال دادند که این مرد پس از قتل در محل دیگری به آنجا منتقل و از سوی عاملان جنایت دفن شده است. با توجه به احتمال ارتکاب قتل، قاضی جواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد در جریان قرار گرفت و با حضور او تحقیقات جنایی آغاز شد.

بازپرس جنایی به ماموران دستور داد برای تحقیقات جسد را از میان خاک خارج کنند که بررسی جسد مشخص کرد، متعلق به مرد جوانی است که روی او کیسه ای پلاستیکی کشیده شده بود. دستان مرد فوت شده نیز به صورتی بود که نشان می داد هنگام دفن زنده بوده و قصد داشته خود را از میان خاک نجات دهد.

پزشک جنایی هم پس از معاینه جسد اعلام کرد، این مرد زنده به گور شده و چند ساعت از مرگ او می گذرد.

ماموران سپس تحقیقات برای شناسایی هویت مرد جوان را آغاز کرده و در بررسی های خود توانستند خانواده او را شناسایی کنند که آنها مدعی شدند، پسرشان بعضی شب ها بیرون از خانه می خوابید و شب حادثه هم هر چه منتظرش ماندیم به خانه نیامد. با طولانی شدن غیبت او تصمیم گرفتیم شکایتی را مطرح کنیم که از طریق پلیس متوجه مرگ او شدیم.

بررسی های نشان داد، شب حادثه مرد جوان در میان شیاری خوابیده بود که در آن منطقه عملیات عمرانی در حال انجام بود. شب خودروهای راهسازی اقدام به پر کردن شیار و جاده سازی در آنجا کرده بودند که مرد جوان هم زیر خروارها خاک گرفتار شده و جان خود را از دست داده بود.

بازپرس جنایی مشهد در این زمینه به جام جم گفت: خانواده مرد جوان شکایتی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به این پرونده بودند که با توجه به قتل غیرعمد، روز شنبه پرونده به دادسرای دیگری ارسال شد تا سهل انگاری احتمالی در این حادثه بررسی شود.

قاضی حسینی تاکید کرد: پیمانکاران هنگام عملیات عمرانی باید نکات ایمنی را رعایت کنند و اگر در این پرونده به شیار توجه می شد، این مرد زیر خروارها خاک جان خود را از دست نمی داد.

وقتی جسد را از زیر خاک خارج کردیم، هنوز گرم بود که این موضوع نشان می داد قربانی چند ساعت قبل جان خود را از دست داده بود.
/جام جم

Share