امام جمعه شهرستان بندر انزلی

مردم منتظر اقدامات عملی مسئولان در مقابله با فساد هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندر انزلی اربعین را نقطه عطف و تجلی گر پیروزی نهضت عاشورا و به بارنشسته در سایه استقامت اهل بیت(ع) عنوان کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندر انزلی اربعین را نقطه عطف و تجلی گر پیروزی نهضت عاشورا و به بارنشسته در سایه استقامت اهل بیت(ع) عنوان کرد.

shams0626حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن واکاوی جنبه های گوناگون آنچه در این ۴۰ روز بر اهل بیت (ع) رفت گفت: سربلندی اهل بیت (ع) در این دشواری ها نشان داد که می توان با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۷ آذر ماه روز ‘وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: این نامگذاری به منظور ایجاد وحدت و پیوستگی بین این دو نهاد بزرگ علمی کشور بوده اما متاسفانه حق این روز به اندازه کافی ادا نشده است .

وی در ادامه تصریح کرد:حوزه و دانشگاه مکانی برای پرورش نخبگان و فرهیختگان در جامعه بشمار می آیند.

خطیب جمعه انزلی افزود: جوانان انزلی در تمامی زمینه ها استعدادهای فراوانی دارند از تمام پژوهشگران دانش آموز و دانشجو میخواهم که فعالیت های خود را گسترش داده و آموزش به علاقه مندان را در دستور کار خود قرار دهند .

حجت الاسلام شمس الدین همچنین با اشاره به برگزاری همایش بزرگ مبارزه با افراط گری و خشونت به ابتکار رییس جمهور کشورمان با حضور اندیشمندان ۴۰کشور خاطرنشان کرد: اگر بدرستی ۱۰ محور مفید و کارآمدی که ریاست جمهور از آنها نام برد ، محقق شود ؛ در عرصه بین الملل دیگر شاهد بسیاری از فتنه ها و خشونت ها ، نخواهیم بود .

حجت الاسلام شمس الدین همچنین با اشاره به همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برگزاری این همایشات هیچ ضرورتی ندارند و باید مبارزه با مفاسد عملی شود و مردم نیز انتظار اقدامات عملی را از مسئولان مربوطه دارند.

امام جمعه انزلی در خاتمه ابراز امیدواری کرد، مسوولان با تاسی از مرقومه رهبر معظم انقلاب به این همایش که در آن فرمودند؛ «توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرند و اجرا کنند.» اقدامات عملی و عاجلی را اتخاذ کنند تا مردم شاهد ثمرات آن باشند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا وی در بخش پایانی صحبت ها خود به گردهمایی بزرگ مردم انزلی در روز اربعین نیز اشاره نمود و تصریح کرد : این تجمع بزرگ یک حرکت تبلیغی و یک اظهار ولایت مداری مردم انزلی است که باید در آن یک صدا و هم زمان با تمامی عالم ندای لیبک یا حسین طنین انداز شود .

Share