در خصوص روند اجرایی بندر چمخاله

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با نماینده مردم لنگرود دیدار کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با سیدعلی نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان دیدار کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با سیدعلی نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان دیدار کرد.
photo_2014-12-07_16-41-55به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در ابتدای این دیدار نعیمی با ارائه گزارش مبسوطی از روند اجرایی بندرچمخاله در طول سه ماه اخیر به بخشی از دغدغه های نماینده مردم لنگرود در خصوص این بندر پاسخ داد.
مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود نیز در این دیدار با ابراز ناراحتی از روند پیشرفت پروژه بندر چمخاله عنوان نمود:من از شما که مدیر توانمندی هستید انتظار بیشتری در این خصوص دارم.
وی به دیدار هفته ی گذشته ی خود با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد و گفت:در آن جلسه مقرر شد که آقای سعیدنژاد نگاه ویژه ای به بندر چمخاله داشته باشند.
پس از این اظهارات نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه براساس مصوبه هیات دولت مقرر شده بود تا بندر چند منظوره ی چمخاله با سرمایه بخش خصوصی اجرایی شود تصریح کرد:تاکنون نیز با چند شرکت بزرگ جهت سرمایه گذاری در بندر چمخاله مذاکره صورت گرفته  و حتی با شرکت پتروشیمی نفت تفاهمنامه همکاری نیز امضا شده است.
وی ادامه داد:بنده و کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان تمام سعی خود را می کنیم تا این بندر هرچه زودتر اجرایی شود.
در نهایت مقرر شد جلسه ای دیگر با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرکل بنادر گیلان با نماینده مردم لنگرود درخصوص تعیین وضعیت بندرچمخاله برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا ساخت بندر چند منظوره چمخاله از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت سابق به گیلان است و نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهرستان و گیلان دارد.

Share