حجت‌الاسلام تویسرکانی در یادواره شهدای کیاکلایه

مخالف ولی فقیه«طاغوت» است/کاهش قیمت نفت توطئه عربستان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مذاکره و لبخند بر ظالم اثر ندارد، گفت: با ظالم مخالف هستیم و با هیچ مذهبی مخالفتی نداریم و از شیعه بحرینی و اهل تسنن فلسطین دفاع می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مذاکره و لبخند بر ظالم اثر ندارد، گفت: با ظالم مخالف هستیم و با هیچ مذهبی مخالفتی نداریم و از شیعه بحرینی و اهل تسنن فلسطین دفاع می‌کنیم.
یادواره شهدای والامقام کیاکلایه و چهار شهید گمنام این شهر صبح امروز در لنگرود آغاز شد.

toyserkanحجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای والامقام کیاکلایه و چهار شهید گمنام این شهر با تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: هدف رسول خدا (ص) آزادی انسان از خرافه و جهل بود.

وی باز کردن زنجیرهای اسارت از دست و پای بشر را از آرمان‌های مهم پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: پیامبر مکرم اسلام آمد که انسان‌ها را آزاد کند و با آزاد کردن انسان‌ها به دانایی، علم و معرفت دست یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زیرساخت زندگی بشر باید علم و دانایی باشد، تصریح کرد: برای اینکه پیامبر انسان‌ها را به این هدف برساند یک مانع بزرگ وجود داشت.

وی ادامه داد: این مانع دستگاه حاکم ظالم و طاغوت زمان بود و پرچمدار آن ابوسفیان بود و اجازه آزاد شدن انسان را نمی‌داد.

تویسرکانی هدف انقلاب اسلامی را همان هدف پیامبر (ص) ذکر کرد و گفت: هدف انقلاب اسلامی آزادی انسان از بند استکبار و رسیدن به دانایی است.

ایجاد رسانه‌های غربی برای گمراهی مردم

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه‌های غربی برای گمراهی مردم ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: انسان وقتی شبهه‌های او افزایش می‌یابد زمین‌گیر و بی‌تفاوت می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: پیامبر (ص) برای از بین بردن مانع پیش روی خود از راهبرد لبخند و گریه استفاده نکرد بلکه با شمشیر و جهاد وارد عرصه شد و مانع را برداشت و باید این راهبرد را به جریان‌های داخلی جامعه ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اکنون سه جریان و جهان اسلام ادعای مبارزه با ظالم را دارند، اضافه کرد: باید بدانیم کدام جریان انطباق با پیامبر (ص) است.

تویسرکانی با اشاره به اینکه سران تمام این جریان‌ها روحانی هستند و بر امام حسین (ع) گریه می‌کنند که ظاهراً با هم تفاوتی ندارند، افزود: امروز یک جریان در کشور گریه و نفرت وجود دارد که با قمه، زنجیر و نفرین اقدام می‌کنند و این یک راهبرد و جریان است.

 وی ادامه داد: این جریان در جلساتی به مقدسات اهل تسنن فحاشی می‌کنند تا به ثواب برسند و در مراسم آنها از انسانیت خبری نیست و توهین است.

 انگلیس مرکز طراحی‌های توهین به مقدسات

این مسئول، مرکز طراحی جلسه‌های مذکور را انگلیس نامید و تصریح کرد: قمه‌زنی توسط انگلیس‌ها بوده است و چنین مراسمی مورد تاکید اهل بیت (ع) نیست و کسانی که افرادی در این مراسم شرکت می‌کنند نادان و مغرض هستند.

وی با بیان اینکه مقابل این جریان اخلاق و محبت است، گفت: جریان محبت ادعا دارد که باید به همه لبخند زد و این جریان بدترین بداخلاقی‌ها را با خودی‌ها می‌کند و بیشترین تهمت‌ها را به خودی می‌زند و خودی‌ها را تحقیر می‌کند.

تویسرکانی اضافه کرد: خودی‌ها به دشمنان لبخند می‌زنند در حالی که خودی‌ها در اولویت این لبخند هستند.

وی با اشاره به اینکه این دو جریان ظاهراً مقابل یکدیگر هستند، اظهار کرد: این جریان چالش بیرونی را تبدیل به چالش درونی می‌کند و محصول این دو جریان حذف دین و محو ارزش‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه قرآن در برابر ظالم راهبرد جهاد و مقاومت را ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: شهادت میوه راهبرد جهاد است.

وی خون شهدا را موجب باز شدن راه کربلا دانست و یادآور شد: امسال ۲۰ میلیون نفر زائر امام حسین (ع)، مدیون خون شهدا هستند و شهدا نیز نزد خداوند عزت دارند

تویسرکانی جهاد را عامل عزت و شرافت خواند و یادآور شد: باید مانع بزرگ را با شمشیر برداشت و راه دیگری وجود ندارد و با دشمن با توجه به شرایط او عمل می‌کنیم اما می‌دانیم دشمن، دشمن دارد.

 کاهش قیمت نفت توطئه عربستان و دشمنان علیه ایران

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات اندکی به ایران پول دادند اما با توطئه عربستان دهها برابر آن را از ما گرفتند، گفت: قیمت نفت را بسیار کاهش دادند و دشمن به چیزی جز اسارت و ذلت ما راضی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر اینکه مذاکره و لبخند به ظالم اثر ندارد، افزود:  حضرت مهدی (عج) به دنبال نابودی ظالم و تحقق عدالت است و ظالم را باید با جهاد از بین برد و دنیا بداند طرفداران ولایت فقیه و نیروهای ارزشی آماده جهاد هستند.

تویسرکانی با بیان اینکه به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی جهانی شده است، خاطرنشان کرد: نابودی ظالم به برکت خون شهدا محقق می‌شود.

به گفته وی، پیامبر (ص) با خودی‌ها، مستضعفان و فقرا مهربان بود و با دشمن با شدت برخورد می‌کرد.

این مسئول مسیر قرآن را مشخص خواند و یادآور شد: در قرآن مسیر مشخص است که اخلاق و محبت به خودی و غضب برای ظالم است.

وی گفت: گریه برای عزای سیدالشهدا (ع) است و در هشت سال دفاع مقدس گریه رزمندگان را دیدیم و در راهبرد جهاد و مقاومت، لبخند و گریه زیر سایه شمشیر علیه ظالم است.

 تویسرکانی با تاکید بر اینکه علیه اهل سنت، یهود، مسیحیت و مذاهب شمشیر نمی‌کشیم، متذکر شد: با ظالم مخالف هستیم و با هیچ مذهبی مخالفتی نداریم و از شیعه بحرینی و اهل تسنن فلسطین دفاع می‌کنیم.

 مخالف ولی فقیه «طاغوت» است

 وی اضافه کرد: برای ما سید و روحانی بدلی درست نکنید دیروز سید ما امام (ره) بود و امروز سید ما امام خامنه‌ای است و هر کس با او مخالفت کند طاغوت است.

 نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه راهبرد جهاد و مقاومت اثر دنیوی خود را به همه نشان داده است، خاطرنشان کرد: ما باید مراقبت باشیم مسیر را تغییر ندهند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دوره پیروزی و تحقق وارث شدن مستضعفان در جهان بوده و زمان ما دوره ظهور حضرت مهدی (عج) است و اذیت‌ها و موانع مشکل‌ساز نمی‌شود.

/فارس

Share